شرکت های گارانتی فلش مموری و آدرس مراکز گارانتی اصلی

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 173

گارانتی خرید فلش مموری و رم میکرو اس دی از جمله مهمترین مسائلی است که مشتریان هنگام خرید این محصولات با آن روبرو هستند. می دانیم که این ابزار های نگهداری و انتقال اطلاعات کوچک چه نقش مهمی در حفظ و نگهداری فایل ها و دیتاهای ما دارند. بنابراین حساست وظیفه ی انواع حافظه باعث می شود هنگام دقت زیادی کنید تا با یک انتخاب درست بعدها پشیمان نشوید.

علاوه بر گارانتی رم ویژگی های دیگری مثل برند (نام تجاری سازنده)، ظرفیت، سرعت، قیمت و ... موارد قابل توجه هستند. اما با درنظر گرفتن تمام این موارد، انتخاب یک محصول با گارانتی اصل آنقدر اهمیت دارد که میتوان بعنوان مهمترین معیار خرید رم و فلش آن را درنظر گرفت. گارانتی تضمین کننده کیفیت بالا است و اصالت و اورجینال بودن آن را نشان می دهد.

در این مقاله سعی داریم بهترین برندهای تولید و پخش کننده انواع رم موبایل و فلش مموری را به شما معرفی کنیم که در عین کیفیت بالا و بسیاری مزایای دیگر گارانتی اصل و تضمینی دارند. همچنین شرایط پذیرش گارانتی توسط شرکت های گارانتی کننده آنها را بحث خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله را مطالعه فرمایید.

 

گارانتی اصلی انواع رم و فلش

جهت خرید و مشاهده لیست قیمت فلش مموری کلیک نمایید.

بهترین برندهای مموری کارت ارائه دهنده گارانتی کدام اند؟

 

 می توان گفت برندهای زیر در ایران جزو برندهای بسیار مطرح و به نام هستند که محصولات این شرکت ها کاملا اصالت دارد و برای انتخاب چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت بهترین گزینه ها هستند. تمام این برند ها دارای گارانتی اصل و اورجینال از نمایندگی های رسمی خود در ایران بوده و از لحاظ اعتبار کاملا تضمینی می باشند.

وریتی (verity)، ویکومن (viccoman)، سن دیسک (Sandisk) ،  سامسونگ (samsung) ، توشیبا (Toshiba) ، ویکومن (Viccoman) ، آیلکس (ILEX)  ، پاناتک (Panatech) و کوئین تک (Queen Tech) ، ایکس انرژی (X-Energy)، دیتا پلاس (Data plus)، میکروسونیک (Microsonic)، گلکس بیت (Galexbit) از جمله ی این برندهای مطرح هستند. علت محبوبیت آنها ارائه کیفیت بالا همراه با خدمات عالی و در عین حال صرفه ی اقتصادی است که دارند. این برندها توسط نمایندگی ها و بازرگانان با قیمت رقابتی به فروش می رسند

 

شرایط گارانتی شرکت آسان سرویس

شرکت آسان سرویس از بزرگترین و فعالترین شرکت های ارائه خدمات گارانتی فلش و رم در است. این شرکت نمایندگی محصولات رم میکرو و فلش مموری وریتی و پاناتک در ایران را برعهده دارد. این شرکت یکی از بهترین شرکت های گارانتی  میباشد. زیرا با فعالیت های خوب خود توانست رضایت بسیاری از مشتریان را بدست بیاورد.

تمام پرسنل این شرکت تحت آموزش های نوین قرار می گیرند تا به روز ترین متدها را با جدیدترین دستگاه ها سریع ترین پاسخ را به مشتریان بدهند. گارانتی تمام این محصولات نیز بصورت مادام العمر است. هزینه ارسال کالا به نمایندگی های این شرکت بر عهده مشتری می باشد. اگر محصول معیوب جزو دسته کالاهای خارج از خدمات گارانتی نباشد، در صورت تشخیص عدم امکان تعمیر توسط متخصصان تعویض می گردد. و در صورتیکه موجود نباشد با یک کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز جایگزین می شود.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سرهنگ سخایی، نبش کوچه بهنیا، پلاک۴۰، طبقه چهارم، واحد۱۲

 

خرید فلش وریتی با گارانتی اصل

شرایط گارانتی شرکت آیتین تراشه هوشمند

شرکت آیتین تراشه هوشمند (IT WARRANTY) یکی از شرکت های بزرگ وارد کننده و پخش کننده انواع حافظه با برند تجاری کوئین تک می باشد و گارانتی کننده انواع رم گوشی کوئین می باشد. این شرکت تلاش دارد محصولات رم گوشی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در جهت کسب رضایت مشتریان خود به فروش برساند. این شرکت یکی از اعضای اتحادیه فن آوران یارانه و شرکت های IT روز دنیا است. شرکت آیین تراشه هوشمند سعی دارد با به کارگیری پرسنل حرفه ای خدمات عالی در زمینه تامین کالا، بازاریابی و خدمات پس از فروش ارائه بدهد.

علاوه بر شرایط کلی ارائه محصولات جهت دریافت گارانتی که به آنها اشاره کردیم، برای ارسال محصول به این شرکت همچنین باید شماره سریال محصول کاملا سالم باشد و مخدوش نشده باشد. اگر جهت مصارف ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال از انها استفاده شود گارانتی نخواهند شد. اطلاعات ذخیره شده در داخل رم میکرو اس دی نیز گارانتی نخواهند شد و در صورت پاک شدن اطلاعات مسئولیت آن برعهده مرکز نمی باشد.


آدرس: تهران، خیابان سهروردی، خیابان شهید عربعلی، نبش کوچه قندی، پلاک ۱۴۶

 

خرید فلش کوئین با گارانتی اصل

شرایط گارانتی شرکت نوین رایانه سگال

شرکت نوین یارانه سگال، یکی از کمپانی های بسیار موفق در زمینه ارائه خدمات پس از فروش انواع رم و فلش مموری می باشد. این شرکت نماینده رسمی خدمات پس از فروش و گارانتی کارت حافظه و فلش مموری ویکومن و وریتی را برعهده دارد. شرکت ویکومن تنوع بسیار زیادی در تولید انواع حافظه دارد و طراحی های زیبای آن هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه داشته است. گارانتی های رم گوشی ویکومن مانند هر شرکت دیگری بصورت مادام العمر ارائه می شود.

آدرس:تهران، چهار راه تئاتر شهر، خیابان ولیعصر،  بازار کامپیوتر رضا، طبقه سوم،  واحد 303

 

شرایط گارانتی شرکت حافظه پرداز

شرکت حافظه پرداز نماینده ی رسمی و شرکت گارانتی حافظه رم و فلش مموری برندهای سن دیسک، سامسونگ، کینگ استون و رادوندر ایران است. تمام انواع رم گوشی شرکت حافظه پرداز گارانتی مادام العمر (LIFE TIME WARANTY) دارند. این شرکت با بهترین و جدیدترین روش ها مشتریان خود را خشنود و راضی نگه می دارد.

به همین دلیل سعی دارد خدمات پس از فروش را به بهترین نحو ارائه بدهد. آسیب هایی که در اثر استخراج ارزهای دیجیتال به کارت حافظه وارد می شود توسط آنها گارانتی نمی شود. هزینه اشکالات نرم افزاری روی کارت حافظه که نیاز به ریکاوری داشته باشد بر عهده خود مشتری می باشد. مسئولیت اطلاعات پاک شده بر عهده شرکت نمی باشد.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، پاساژ لباف، زیر زمین پلاک 36

 

 

گارانتی شرکت IPM (حافظه ایرانیان)

این شرکت گارانتی شرکت های فیلیپس، هیوندا، تیم گروپ، ریدیتا، آرون، ایکس انرژی، دیتا پلاس و میکروسونیک است. نمایندگی های گارانتی آن در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و مشهد وجود دارند. خدمات گارانتی این شرکت کاملا رایگان انجام می شود و به مشتریان ارائه می گردد. بین روزهای شنبه تا چهارشنبه به مشتریان گارانتی ارائه می دهند و هزینه حمل و نقل محصول بر عمده مشتری می باشد.

آدرس نمایندگی تهران: خیابان بهشتی، خیابان پاکستان (غرب مصلی تهران)، کوچه ساوجی نیا، پلاک 13، طبقه سوم

تلفن: 02188543595

 

گارانتی شرکت تلاش

شرکت داده پرداز رایانه تلاش حدود 19 سال است که سابقه درخشان در زمینه خدمات گارانتی دارد و یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های خدمات پس از فروش رم و فلش مموری و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است.

این شرکت هدف بلند مدتی دارد. حضور قوی و گسترده در لوازم جانبی و موبایل علاوه بر حضور در بازار حافظه های جانبی. هدف آنها افزایش کیفیت محصولات خود بوده است.این شرکت تمام اقدامات خود را با سیاست ها و مسائل سیاسی کشور هماهنگ می کند.

 

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 87 طبقه 4

تلفن: 02187700594

گارانتی شرکت تلاش

 

گارانتی خرید مموری کارت ارزان

معمولا شرکت های گارانتی کننده یک سری قوانین مشترک در رابطه با ارائه خدمات پس از فروش رم و فلش ارائه می دهند. دانستن این موارد خالی از لطف نیست. در زیر شرایط یکسان گارانتی بین همه شرکت ها را برای شما مطرح کرده ایم:

  1.      معمولا مدت زمان گارانتی محصولات رم و فلش مموری بصورت مادام العمر ارائه می شود. به این معنی که تا زمان که محصول با آن ظرفیت مورد نظر درحال تولید باشد شامل خدمات پس از فروش خواهد شد. درصورتیکه تولید آن متوقف شود دیگر خدمات گارانتی شامل آن نخواهد شد. مثلا تولید رم و فلش 8 گیگ در اکثر برندها دیگر متوقف شده است بنابراین خرید آنها گارانتی ندارد.
  2.      برای ارائه محصول معیوب به دفتر نمایندگی گارانتی حتما باید محصول را در بسته بندی که هنگام خرید در آن قرار داشت به نمایندگی تحویل دهید.
  3.      حتما برچسب هولوگرام محصول باید بر روی بسته بندی باشد. پس مراقب آن باشید.
  4.      در صورت بروز حوادتی مانند آتش گرفتن، برق گرفتگی، شربه و شوک و ... شامل گارانتی نمی شود.
  5.      شکستن، خراشیده شدن یا تاب خوردن مدار رم میکرو اس دی گارانتی را باطل می کند.
  6.      اگر پیش از این محصول را در جایی غیر از نمایندگی برای تعمیرات سپرده باشید، نمایندگی گارانتی آن را قبول نخواهد کرد.
  7.      حتما محصول باید در محدوده زمانی گارانتی تعیین شده به مرکز ارائه شود.

 

 

 

انتخاب بهترین کارت حافظه با قیمت مناسب

خرید رم گوشی ارزان از دغدغه های کسانی است که به دنبال تهیه این کالا هستند. هرچند که قیمت کارت میکرو اس دی به عوامل زیادی بستگی دارد، اما می توانید با یک انتخاب مناسب و متناسب با نیاز خود بهترین رم میکرو SD را با بهترین قیمت تهیه کنید. خرید یک رم گوشی با حجم بالا گزینه ی بسیار خوبی است. اما آیا برای هرکس با هر مدل نیاز کارایی دارد؟

یا انتخاب یک رم پرسرعت و گران قیمت برای کسانی که نیازی به ذخیره اطلاعات سنگین ندارند مناسب است؟ مسلما خیر! بنابراین با درنظر گرفتن نوع نیازی که دارید می توانید یک رم استاندارد تهیه کنید و نیاز به پرداخت هزینه های اضافه نیست. اما کسانی که اطلاعات حجیم و سنگینی ذخیره می کنند هم نیاز به تهیه کارت حافظه با ظرفیت بالا دارند و هم با سرعت بالا. بنابراین باید بودجه‌ی بیشتری درنظر بگیرند. چون برای انتقال اطلاعات سنگین نیاز به سرعت بالا وجود دارد. بنابراین با در نظر گرفتن نحوه مصرف می توانید یک رم گوشی با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

 

 

خرید انواع حافظه با بهترین قیمت و گارانتی اصل

اگر قصد خرید مموری کارت و فلش مموری با قیمت کاملا ارزان از بهترین برند ها و با کیفیت بسیار عالی را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت خرید 20 حتما سری بزنید. شما می توانید بهترین کیفیت رم گوشی و فلش مموری اصل را با کمترین قیمت و کاملا ارزان بصورت عمده با قیمت همکاری و با گارانتی معتبر از شرکت های نمایندگی رسمی دریافت کنید. برای سفارش محصولات کافی است به سایت KHARIDE20.COM مراجعه کنید و علاوه بر سفارش انواع کارت حافظه و فلش مموری بصورت عمده، می توانید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را با قیمت های استثنایی و باور نکردنی مشاهده کنید.

 جهت هماهنگی بیشتر و راهنمایی خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603  و 02632216463-4

 

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری