فلش otg چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش 37

فلش otg چیست و چه کابردهایی دارد؟

فلش otg چیست؟

این روز ها تفلن های همراه به قدری پیشرفت کرده اند که مردم بخش عمده ای از فعالیت های مجای خود را با موبایل انجام می دهند و مهم ترین دغدغه های کاربران  در استفاده از موبایل ها، انتقال اطلاعات به راحتی و با سرعت بالا می باشد. در واقع فلش های otg همزمان از دو درگاه USB و یک درگاه دیگر که موبایل متصل می شود بهره می برند تا بتوانید فلش خود را برای انتقال اطلاعات هم به موبایل و هم به کامپیوتر متصل کنید

فلش OTG چیست و چه قیمتی دارد و چه کاربردی درد

انواع فلش های otg

فلش های otg به غیر از یک درگاه USB از یک درگاه دیگر هم برای اتصال به موبایل استفاده می کند که این درگاه در نوع USB_C و microUSB   تولید می شوند.

فلش OTG چیست و چه کابردی دارد و چه ویژگی هایی دارد

تفاوت درگاه های USB_C و microUSB چیست؟

اولین نکته قابل توجه در رابطه با درگاه های USB_C و microUSB تولید اینها براساس استاندارد USB می باشد. درگاه های با ویژگی USB این قابلیت را دارند که همزمان انتقال دیتا و برق را انجام دهند به همین جهت از کابل های تلفن همراه می توان هم برای شارژ آنها و هم برای انتقال اطلاعات استفاده کرد. درگاهی های USB در چهار مدل مختلف,USB3.1, USB3.0 , USB2.0 , USB1.0 وجود دارند که هر یک سرعت انتقال دیتای مختلفی کار می کند. درگاه های  USB3.1 با نرخ 10 گیابات بر ثاینه، USB3.0 با نرخ 5 گیگابات بر ثانیه، USB2.0 با نرخ 480 مگابیت بر ثانیه، USB1.0  با نرخ 12 مگابیت بر ثانیه انتقال دیتا را انجام می دهند. البته این روز ها مذل های USB3.1,USB3.0,USB2.0 VHD  رایج ترین مدل های مورد استفاده می باشند.

اما از تفاوت های پورت های USB_C , microUSB می توان گفت پورت USB_C  جدیدترین نسل درگاهی یو اس بی می باشد که از سرعت انتقال بیشتر اطلاعات و برق بهره می برد، به همین جهت به مرور در تلفن های همراه پورت USB_C جایگزین پورت های microUSB شدند. حتی جدیدترین لپتاب ها و PC های نیز به درگاه USB_C مجهز شده اند.

فلش مموری OTG چیست . انواع فلش مموری OTG  . فلش OTG چه ویژگی های دارند

چه موبایل هایی از فلش otg پشتیبانی می کنند؟

این نکته حائز اهمیت هست که تمام تلفن های هوشمند از این فناوری پشتیبانی نمی کنند اما برای این که مطمئن شوید تلفن شما از فلش otg پشتیبانی می کند یا خیر می توانید یکی از راه های زیر را امتحان کنید:

1. راحت ترین راه استفاده از برنامه USB OTG Checker هست تا مطئمن شوید موبایل شما از فناوری otg پشتیبانی می کند یا خیر

2.می توانید به سایت تولید کننده موبایل خود مراجه کنید و در اطلاعات مدل موبایل خود در سایت از فعال بودن این امکان در گوشی خود مطلع شوید.

3. همپنین می توانید جعبه موبایل خود را چک کنید تا از وجود این فناوری در موبایل خود آگاه شوید

فلش های OTG چه ظرفیتی دارند؟

فلش های OTG امروزه با ظرفیت های 8،16،32،64، و 128 گیگ تولید می شوند که شما  می توانید با توجه به نیاز خود فلش OTG با ظرفیت دلخواه خود را تهیه کنید.

انواع فلش OTG . فلش مموری OTG . فلش OTG  چه کابردی دارد

فلش otg ها چه ویژگی هایی دارند؟

این فلش ها جهت کارایی بیشتر و حفظ سلامت محصول اغلب با ویژگی هایی نظیر زد آب بودن، زد گرد غبار، قابل امن سازی و حفظ اطلاعات و ضد ضربه ارائه می شود.

چه شرکت هایی فلش OTG تولید می کنند؟

این روز ها شرکت های بسیاری فلش های OTG تولید می کنند. از مهم ترین این شرکت ها می توان به شرکت های VICCO, x_ENERGY,KODAK,VERITY,QUEEN,SANDISKP,PRIME,GEMST,SILICON POWER,APACER,GEMFAST, GALEXBIT اشاره کرد.

انواع فلش OTG . فلش OTG چه ویژگی هایی دارد . فلش OTG چه کابردهایی دارد

قیمت فلش  OTG

از معیار های قیمت گذاری این محصول می توان ظرفیت فلش، نوع درگاه، سرعت فلش نام برد. به طور مثال فلش otg  برند viccoman با ظرفیت 32 گیگابایت در سایت خرید بیست به مبلغ 103 هزار تومن و یک فلش از همین برند با حجم 64 گیگابایت در سایت خرید بیست با قیمت 194 هزار تومن ارضه می شود.

شرایط گارانتی OTG چیست؟

امروزه برای خرید محصولات الکترونیکی مهم ترین نکته خدمات پس از فروش ارائه دهنده محصول می باشد که این موضوع رضایت بیشتر کابران را دربر دارد.

معمولا در رباطه با فلش مموری ها گارانتی محصول مادام العمر می باشد به طوری که تا زمانی که محصول از خط تولید خارج نشده باشد و شرایط گارانتی را داشته باشد فلش ها شامل گرانتی می شوند.از مواردی که محصول شما را از گارنتی خارج می کند عبارت است از محصول فاقد بسته بندی یا بسته بندی فاقد هلوگرام باشد. ضرب دیدگی، شکستگی، خراشیدگی، تاب برداشتگی،نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی، خراشیدگی مدار چاپی مموری، هرگونه اثر بازشدگی، تعمیر یا لحیم کاری، شکستگی و یا خم شدگی درگاه های فلش.

عمده فروش اصلی انواع فلش مموری OTG برای همکاری با قیمت زیر بازار

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری