پک اموزشی آموزش زبان فرانسه (رزتااستون)

ویژگی های آموزش زبان فرانسه رزتا استون | Rosetta Stone v5 :

فایل‌های صوتی دروس به صورت MP3

قابل استفاده در موبایل،اتومبیل و پلیر

محیطی کاملا فارسی (منو،پیغام و راهنما)

200 ساعت آموزش مطابق با نوع یادگیری فرد

موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 5 عدد باقیمانده است
26,800
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

برای زبان آموزانی که قصد یادگیری یک زبان از پایه (صفر) را دارند، مجموعه هایی مناسب خواهد بود که نیاز به رابط زبانی خاصی نداشته، و همچنین از ماهیت خودآموز بودن برخوردار باشند. نرم افزار رزتا استون که برای آموزش بسیاری از زبان های دنیا طراحی گردیده است، تمامی ویژگی های یک نرم افزار کامل آموزش زبان را در خود دارد.

برنامه رزتا استون، یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای آموزشی است که برای آموختن یک زبان جدید طراحی شده است. این نرم افزار از طریق ایجاد وابستگی کلمات با اشیاء، زبان را به همان روشی که زبان مادری خود را آموخته اید، آموزش می دهد. نرم افزار رزتا استون از تصاویر برای معنی بخشیدن به کلمات و عبارات استفاده می کند و دستور زبان و گرامر نیز از طریق مثالهایی در زندگی واقعی و روزمره آموخته خواهد شد. با کمک این مجموعه نه تنها توانایی صحبت کردن با اطمینان کامل را کسب خواهید نمود، بلکه ذهن شما قابلیت تفکر به زبان مربوطه را پیدا خواهد کرد. این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که زبان آموز به راحتی معانی و مفهوم کلمات را درک خواهد نمود و همچنین با توجه به اینکه ساختار آموزش این نرم افزار زیر نظر روانشناسان خبره طراحی گردیده است، زبان آموز معانی و مفهوم کلمات و جملات را از یاد نخواهد بود.

از ویژگی های بارز این مجموعه، امکان انتخاب محیط کاملا فارسی و نصب تمامی سطوح به صورت یکجا، می باشد. نسخه فارسی شده این مجموعه نیاز به کرک نداشته و به سادگی با امکان انتخاب محیط فارسی و انگلیسی قابل نصب خواهد بود. آموزش های این برنامه در قالب نرم افزار های 5 سطحی و 3 سطحی ارائه شده است که به عقیده کارشناسان و شرکت سازنده این مجموعه، هر سطح آموزشی این نرم افزار معادل 50 تا 70 ساعت آموزش کلاس درس می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری