لیست قیمت انواع فلش مموری 8گیگ نکات کلیدی خریدفلش ارزان قیمت

نوشته شده در تاریخ2 سال پیش 57

 انواع فلش مموری 8گیگ و ویژگیهای آن ( لیست قیمت )

کول دیسک و یا همان فلش مموری یکی از پر طرفدار ترین ذخیره کننده اطلاعات و وسیله ای بسیار مفید و پر کاربرد در زندگی امروزه ماست . وقتی در خصوص انتخاب یک فلش مموری مناسب حرف میزنیم اولین پارامتری که برای ما اهمیت پیدا میکند ظرفیت آن فلش مموری است و قبل از انتخاب یک فلش مموری ما باید از خودمان سئوال کنیم این فلش را کجا میخواهیم استفاده کنیم و برای این منظور چه حجم اطلاعات را در این فلش مموری میخواهیم ذخیره سازی نمائیم. بعضی وقت ها شخص تمایل دارد فلش مموری با ظرفیت بالا را داشته باشد و برای آن میخواهد هزینه بالا هم پرداخت نماید ولی اگر شما فقط برای گوش کردن موزیک در داخل اتومبیل خودتان نیار به یک فلش مموری ساده دارید و حداکثر موسیقی که شما در یک ماه انتخاب میکنید شاید کمتر از 200 موزیک انتخاب باشد در صورتی که در فلش مموری 8گیگ شما میتوانید با فرمت mp3 بالغ بر 4860 عدد موسیقی ذخیره نمائید پس چه نیازی هست که شما یک فلش با ظرفیت مثلا 64گیگ بخرید و چند برابر پول بدهید در صورتی که در اتومبیل شما حجم موزیک مورد نیاز شما کمتر از یکصدم ظرفیت فلش شصت و چار گیگ شما خواهد بود .

مشخصات و تجربیات خرید از خرید 20 | ایمالز

  ارزانترین فلش مموری8گیگ در بازار و لیست قیمت فلش8گیگ

 

در انتخاب یک فلش مموری 8 گیگ میبایست به نکات زیر اهمیت داد.

سایزفلش مموری کوچک باشد یا بزرگ :

اندازه و سایز فلش مموری رابطه مستقیم با محل استفاده از فلش مموری دارد . اگر شما برای استفاده در اتومبیل خود میخواهید از فلش مموری استفاده نمائیئ خیلی بهتر است از فلش مموری های استفاده کنید که به اندازه یک بند انگشت باشد تا وقتی به ضبط وصل میشود در معرض برخورد با دست شما نباشد و یا اصطلاحا دست و پا گیر نباشد. ولی توجه به این نکته بسیار مهم است که هرچه فلش مموری شما ریز تر باشد سریعتر گم میشود . معمولا فلش مموری های که سایز آنها بین 3تا5 سانتی متر میباشد بیشتر کاربرد اداری و رسمی تر دارند و برای چاپ لگو و مارک تجاری شرکتها در تبلیغات میتوانند مفید و پر کاربرد باشند.

خرید عمده فلش سن دیسک با بهترین قیمت روز بازار فلش سایز بزرگارزانترین قیمت فلش8گیگ کوئین فلزی ریز با لیست قیمت همکاری

بدنه فلش مموری پلاستیکی باشد یا فلزی :

معمولا فلش های که بدنه پلاستیکی دارند از نظر قیمت جز فلش مموری های ارزان قیمت محاسبه میشوند این فلش مموری ها معمولا در سیمنارها و یا مدارک آموزشی بخاطر ارزان قیمت بودن کاربرد بیشتر دارد. معمولا کمتر گرم میشوند ولی بدنه آنها آسیب پذیر تر بوده و زودتر میشکند. به همین جهت اکثر مردم ترجیح میدهند فلش مموری بدنه فلزی که معمولا استیل سفید رنگ دارند بیشتر انتخاب میشوند.

کمترین قیمت فلش در بازار و خرید فلش ارزان قیمت بدنه پلاستیکی

سرعت انتقال فلش مموری usb2 باشد یا usb3:

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در فلش مموری همیشه اهمیت ویژه داشته و دارد ولی هر چه ظرفیت فلش مموری بیشتر باشد و حجم جابجایی اطلاعات گسترده تر باشد انتخاب فلش مموری سرعت بالا اهمیت بیشتری پیدا میکند . چون هزینه خرید یک فلش مموری usb3 در بعضی موارد حتی تا دو برابر قیمت یک فلش8گیگ ساده خواهد شد به همین جهت فلش مموری سرعت بالای   usb3   ویا نسل جدید فلش مموری usb3.1    کمتر انتخاب میگردد .

 لیست قیمت فلش مموری 8 گیگ

برای مشاهده لیست قیمت فلش مموری 8 گیگ ارزان قیمت بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

لیست قیمت فلش مموری

عمده فروشی فلش سرعت بالای USB3 با بهترین قیمت بازار

اتصال فلش مموری usb ساده باشد یا دوسره و otg:

معمولا درگاه اتصال فلش مموری به کامپیوتر از پورت USB2 و یا USB3 استفاده میشود ولی وقتی ما میخواهیم اطلاعات مربوط به فلش مموری خود را به گوشی موبایل وصل کنیم نیاز به یک رابط و یا یک کابل او تی جی OTG داریم .فلش های نسل جدید دو سره هستند و شما میتوانید از پورت یو اس بی آن مستقیم به کامپیوتر و یا لب تاب وصل شوید و در قسمت سر دوم بصورت مستقیم از کانکشن OTG به تلفن همراه وصل شده و اطلاعات خود را ذخیره و یا از گوشی موبایل برداشت نمائید.

 ارزانترین قیمت خرید فلش OTG و لیست قیمت خریدعمده فلش 32 گیگ X-ENERGYفلش ارزان قیمت OTG و لیست قیمت خرید عمده فلش OTG

شکل ظاهری فلش استاندارد و یا نرمال باشد و یا فانتزی و تزئینی:

هر فلش مموری میتواند شکل ظاهری فانتزی و یا تبلیغاتی داشته باشد شرکتهای زیادی در سطح دنیا با طرح های و شکل های زیبا به تبلیغات برند و مارک های تجاری میپردازند. تنوع در فلش مموری های تبلیغاتی بسیار زیاد بوده و انجام حک لیزر بر روی فلش های تبلیغاتی یک فکر خوب و موثر در تبلیغات میباشد.

فلش ارزان قیمت تبلیغاتی و لیست قیمت ارزانترین فلش بازارفلش تبلیغاتی ارزان قیمت با گارانتی معتبر

 

آیا قیمت فلش مموری در انتخاب شما اهمیت دارد  فلش ارزان قیمت  ( لیست قیمت فلش مموری ):

خرید فلش مموری با قیمت مناسب و ارزان قیمت برای شرکتهای که با تعداد بالا کار میکنند بسیار اهمیت دارد . اگر شما برای دانشجویان خود و یا کارمندان یک شرکت میخواهید فلش مموری هدیه دهید چون تعداد سفارش خرید شما معمولا صدها عدد میباشد در نتیجه انتخاب یک فلش مموری اکونومی حائز اهمیت است معمولا فلش مموری کوئین و فلش مموری وریتی از فلش مموری های ارزان قیمت با گارانتی معتبر میباشند. شما میتوانید لیست قیمت فلش مموری های شرکتهای ایران را از وب سایت خرید 20 ملاحظه نموده و بصورت مستقیم و آنلاین زیر قیمت بازار خرید نمائید.

 

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری