جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر

لیست قیمت کیبورد ارزان | خرید عمده ارزانترین قیمت بازار کیبورد

قیمت و خرید عمده انواع کیبورد با قیمت همکاری و فروش ویژه کاملا ارزان

راهنمای خرید کیبورد سیم دار ارزان قیمت

کیبورد کامپیوتر یا همان صفحه کلید به فارسی صفحه ای است که برای تایپ کردن یا نوشتن حروف، اعداد، علائم و ... است. در واقع به شکل یک رابط عمل می کند. دستورات را از انسان دریافت می کند و شما اجرا شدن آنها را روی مانیتور مشاهده می کنید. این وسیله از مهمترین وسایل جانبی کامپیوتر است. درواقع بدون آن انجام هیچ کاری بر روی کامپیوتر امکان پذیر نیست. شاید در نبود موس بتوان با کمک کیبورد هرچند سخت اما کارها را انجام داد. اما موس نمی تواند وظیفه کیبورد را پر کند.

بنابراین اگر قصد خرید کیبورد سیم دار را دارید باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا بهترین مدل و کیفیت را با بهترین قیمت تهیه بفرمایید. در این مقاله ما قصد داریم ویژگی های انواع کیبوردها را بررسی کنیم تا هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.



  1.  معرفی انواع صفحه کلید سیم دار
  2.  مزایا و معایب کیبورد با سیم چیست؟
  3.  بهترین برند کیبورد سیم دار کدام است؟

  4.  قیمت صفحه کلید با سیم چقدر است؟
  5.  عمر مفید صفحه کلید سیم دارد چقدر است؟
  6.  معرفی بهترین فروشگاه برای خرید کیبورد سیم دار ارزان قیمت

خرید کیبورد ارزان

برای خرید انواع لوازم جانبی کامپیوتر با قیمت بسیار ارزان و عالی کلیک کنید

معرفی انواع صفحه کلید سیم دار

کیبورد استاندارد

 این نوع کیبوردها تنها کلیدهای استاندارد را دارد. ابعاد تقریبی کیبوردها تقریبا 19 میلی متر می باشد. مانند بقیه کیبوردها از لحاظ نوع تنوع دارند. اغلب در ویندوز تعبیه می شوند. معمولا قیمت چپ کیبورد که شامل اعداد می شود را ندارند.



کیبورد تایپ

 کیبورد تایپ مخصول کسانی است که بطور تخصصی کار تایپ با نرم افزارهای ورد و آفیس انجام می دهند. دکمه های این کیبورد بسیار نرم هستند طوری طراحی شده اند که به دست تایپیست فشاری وارد نکند. همچنین جنس مرغوبی دارند که از شکسته شدن آن جلوگیری می کند.



کیبورد مولتی مدیا

 کیبورد مولتی مدیا طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از انواع پرکاربرد کیبورد می باشد. دلیل اسم گذاری مولتی مدیا بخاطر وجود دکمه های کنترل رسانه بر روی آن است. اگر جزو افرادی هستید که از تماشای فیلم و سریال لذت می برید و بیشتر مصرف شما از لپ تاپ یا کامپیوتر تماشای این برنامه ها است، پیشنهاد ما کیبورد مولتی مدیا می باشد. زیرا با وجود دکمه های کنترل رسانه به راحتی می توانید فیلم را عقب و جلو کنید یا صدای آن را کم و زیاد کنید. دکمه های کنترل رسانه روی آن مانند Mute ، Volume Down ، Volume up ، Previous ، Next ،Pause   و تعدادی دکمه ی دیگر برای کنترل کردن فیلم می باشد.   

کیبورد برای افرادی که به تماشا کردن فیلم و سریال علاقه دارند ساخته شده است. کلیدهای میانبری دارد که هنگام پخش مالتی مدیا می توان از آنها استفاده کرد. این دکمه های فعالسازی دستورات را اجرا می کنند و سرعت کار شما را بالا می برند. نه تنها برای تماشای فیلم یا گوش کردن به آهنگ، بلکه برای سرچ کردن و گشتن در اینترنت و مرورگر نیز دکمه هایی روی آنها تعبیه شده است.

کیبوردهای سیم دارد مکانیکی

کیبوردهای مکانیکی از انواع کیبورد هستند که زیر دکمه های آنها یک شاسی قرار دارد. وجود این شاسی باعث می شود دکمه ها سنگین تر باشند . در نتیجه ی این سیستم مکانیکی برای فعالسازی دکمه ها صدای بیشتری نسبت به کیبوردهای دیگر ممبرین تولید می کنند. اما عمر دکمه ها بیشتر است.

کیبورد گیمینگ

 کیبورد گیمینگ به طور تخصصی برای گیمرها یا کسانی که بصورت تخصصی بازی رایانه ای انجام می دهند طراحی شده است. این کیبوردهای سیم دار مخصوص بازی هستند بنابراین عملکردها و قابلیت های مخصوصی برای بازی کردن دارند. از دکمه های ویژه ای که بر روی این کیبوردها تعبیه شده است می توان به دکمه ماکرو و سوییچ های مکانیکی آن اشاره کرد. تعداد دکمه های این کیبورد بیشتراز کیبورد مکانیکی است. از نظر طول نیز بزرگتر هستند و وزن بیشتری هم دارند.

قیمت کیبورد سیم دارد ارزان

خرید پد ماوس گیمینگ از طریق لینک

 

مزایا و معایب کیبورد با سیم چیست؟

بعضی از کاربران تصور می کنند استفاده از کیبورد وایرلس و بی سیم مزایای بیشتری نسبت به کیبورد سیم دار دارد. اما کیبورد سیم دار مزایایی دارد که به مراتب آن را برای استفاده بسیار مناسب تر کرده است. کیبوردهای سیم دار اتصال پایداری با دستگاه لپ تاپ یا کامپیوتر هستند و مشکل قطع شدگی ندارند. بدون باتری کار می کنند بنابراین بصورت دائم قابل استفاده هستند.

همچنین در مقایسه با کیبوردهای بلوتوثی و وایرلس قیمت بسیار ارزانتر، طول عمر بیشتر و حساسیت کمتری نیز دارند. اما در مقابل همه ی این مزایا، وجود کابل رابط بین کیبورد و سیستم، باید مزاحمت و دست و پا گیر بودن آنها شده است.

بهترین برند کیبورد سیم دار کدام است؟

در بین برندهای ایران برند تسکو و گرین با افتخار از بهترین برندهای تولید کننده انواع کیبورد و لوازم جانبی دیگر می باشد. کمپانی ایکس پی پروداکت (XP Product) نیز تولید کننده محبوب ترین و پرطرفدارترین کیبوردها در بازار ایران است و در بین برندهای ایرانی جایگاه بسیار خوبی بدست آورده است.

در میان برندهای خارجی کیبوردهای ای فور تک (برند تایوانی) از موفق ترین تولید کننده های کیبورد می باشد. برند لاجیتک سوئیسی یکی از غول های تولید کننده کیبورد و ابزارهای جانبی رایانه می باشد. کیبورد های برند ریزر که ساخت کشور آمریکا هستند، از برندهای لوکس تولید کننده کیبورد و بخصوص کیبوردهای گیمینگ است.

اما در این میان یکی از برندهای خارجی که در بازار ایران بسیار پرفروش بوده است برند وریتی و مایکروسافت می باشند. شرکت مایکروسافت که غول بزرگ تولدی کننده ملزومات کامپیوتر است و شرکت وریتی نیز توانسته بازار آسیا را به دست بگیرد و در مدت کم به موفقیت های زیادی رسید.

خرید عمده انواع کیبورد ارزان قیمت

جهت خرید انواع موس سیم دار اینجا کلیک کنید



قیمت صفحه کلید با سیم چقدر است؟

قیمت کیبورد با سیم بسته به کیفیت، طراحی، جنس، نوع، برند و عوامل دیگر متغیر است. تمام این عوامل خود به تنهایی بر قیمت اثرگذار هستند. بسته به نوع کارایی قیمت کیبوردها می تواند متغیر باشد. هرچند که صفحه کلیدهای سیم دار بسیار ارزانتر از کیبوردهای بی سیم هستند، اما در بین انواع کیبورد بدون سیم هم تفاوت قیمت زیادی وجود دارد.

کیبورد گیمینگ معمولا به دلیل حساسیت و دقت بالا قیمت بیشتری نسبت به کیبوردهای معمولی دارند. کیبوردهای معمولی برای استفاده های روزمره و عادی کاربردی هستند و قیمت آنها نسبت به انواع دیگر ارزانتر است. درکل هنگام خرید با دانستن نیاز خود و برندهای با کیفیت، می توانید با پرداخت به صرفه ترین قیمت، بهترین کیبورد را تهیه کنید.



 

عمر مفید صفحه کلید سیم دارد چقدر است؟

کیبوردهای سیم دار که با کابل کار می کنند معمولا مانند کیبوردهای بلوتوثی حساسیت بالایی نسبت به ضربه ندارند. این صفحه کلیدها مقاومت بالاتری دارند و نیاز به باتری ندارند. باتری کیبورد بلوتوثی خود به مرور زمان ضعیف می شود و نیاز به تعویض پیدا می کند. بنابراین عمد آنها به عمر باتری نیز بستگی ندارد.

بسته به نوع مصرف و نگهداری که از آنها می شود بین 5 تا 10 سال قابل استفاده هستند. البته این عدد بستگی دارد به کاربری که از آن استفاده میکند، مراقبت هایی که انجام می دهد و میزان قدرتی که هنگام تایپ به آن وارد می کند. این عوامل همگی می تواند بر عمر کیبورد سیم دار تاثیر گذار باشند.

 

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید کیبورد سیم دار ارزان

انواع و اقسام کیبورد های بی سیم و با سیم با قیمت های متنوع در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های اینترنتی قابل دسترسی هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از فروشندگان جنس تقلبی و فیک را به جای اجناس اصل و با قیمت بسیار گران می فروشند. باید توجه داشته باشید که حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. شرکت خرید 20 از فروشگاه هایی است که با کیفیت ترین اجناس را به صورت عمده و با قیمت کاملا ارزان به فروش می رساند. تمام کالاهای فروشگاه خرید 20 با قیمت های استثنایی و کمتر از سایر همکاران موجود هستند. شما می توانید علاوه بر کیبورد، انواع دیگر لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را با قیمت فروش ویژه تهیه کنید. همچنین خرید 20 عمده فروش اصلی انواع کارت حافظه و فلش مموری ارزان می باشد. برای سفارش محصولات خود به سایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. مرسوله شما در کمترین زمان ممکن آماده می شود و برای شما ارسال خواهد شد.



 

 

 

فروش عمده کیبورد و موس به قیمت بازرگانی  ,  نمایندگی پخش کیبورد ایکس پی  ,   پخش عمده کیبورد اداری و ساده  , فروش عمده کیبورد ,  فروش عمده لوازم کامپیوتر , واردات و پخش کیبورد کامپیوتر , خریدکلی کیبورد ساده , پخش عمده کیبورد ایکس پی , فروش همکاری کیبورد  ,  فروش انواع کیبورد مچر  ,  خریدکیبورد ایکس پی ارزان  ,  خرید موس ارزان



ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری