نرم افزار کاتینگ مستر کالکشن CUTTING & MASTER COLLECTION 2017 |قیمت پشت جلد 150000 ریال |1DVD9

کاتینگ مستر کالکشن CUTTING & MASTER COLLECTION 2017 |قیمت پشت جلد 150000 ریال |1DVD9

نـرم‌افـزارهـای تخـصصی مـاشینکـاری، بـرش بهـینه و شـیت مـتال دارای اتوران اختصاصی ، به همراه فیلم آموزشی نصب و فعال سازی

شماره مجوز: 16-0008-054425

 

موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 17 عدد باقیمانده است
10,270
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

کاتینگ مستر کالکشن CUTTING & MASTER COLLECTION 2017 |قیمت پشت جلد 150000 ریال |1DVD9

 

نـرم‌افـزارهـای تخـصصی مـاشینکـاری، بـرش بهـینه و شـیت مـتال

Cutting & Master Collection 2017 (Ver.2)

مشخصات کلی:

نـرم‌افـزارهـای تخـصصی مـاشینکـاری، بـرش بهـینه و شـیت مـتال دارای اتوران اختصاصی ، به همراه فیلم آموزشی نصب و فعال سازی

شماره مجوز: 16-0008-054425

 

نـرم‌افـزارهـای تخـصصی مـاشینکـاری، بـرش بهـینه و شـیت مـتال

 

دارای اتوران اختصاصی به همراه فیلم آموزش نصب

CutMaser 2D Pro یکی از قویترین نرم‌افزارها برای برش دقیق و بهینه ورق های MDF است. کاربرد بسیار ساده و آسان این نرم‌افزار که به شما امکان را می‌دهد تا اندازه‌های طرح و تعداد ورق های MDF مورد نیاز را به نرم‌افزار بدهید و سپس با یک کلیک ساده بهترین حالت های برش با کمترین دورریز و بهینه‌ ترین حالت ممکن را از آن دریافت نمایید.

Cutting Optimization Pro بوسیله آن می‌توانید حتی محصولات پیچیده‌ای همانند میز، نیمکت، کابینت، قفسه و ... را در کمترین زمان و با بهینه‌ترین حالت ممکن در مصرف مواد اولیه بسازید. علاوه بر این ها، از این نرم‌افزار می‌توانید در برش آرماتور، ورق و لوله نیز استفاده نمایید.

SmartCUT Pro یکی از قویترین نرم‌افزارهای برش ورق های چوبی و MDF است که به خصوص برای نجاری، کابینت سازی، ساخت میز و کمد و انواع وسایل و قطعات چوبی به کار می‌رود. با استفاده از این نرم‌افزار شما اندازه قطعات و اندازه ورقی که باید برش بخورد را وارد می‌کنید و دستگاه بهترین برش ها را با کمترین مقدار اتلاف محاسبه کرده و نقشه آنرا به شما نمایش می‌دهد.

Vectrict Aspire نرم‏افزاری قدرتمند است که در طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی برای استفاده در دستگاه های CNC کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید از طـرح های ساده تـا کنده‌ کاری‌ های تزئینی پیچیده را بـا دستگاه CNC خـود ایجاد کنید. همچنین می‏توانید طـرح‏های دو بعدی، عکس‏ها، نقاشی و آثار هنری دیجیتالی خود را به مدل های سه بعدی تبدیل کرده و با دستگاه CNC خود آن‏ها را برش دهید.

OptiNest Pro نرم‌افزاری جهت بهینه‌ سازی برش و قطعات برش یافته است که می توانید فایل های ورودی با فرمت DXF را نیز بپذیرد.

Plate 'n' Sheet Pro برای باز کردن شیت های ایجاد شده در طراحی مدل های فلزی، پلاستیکی و... به کار می رود.

واردکننده لوازم موبایل , قیمت همکاری لوازم موبایل , عمده فروشی لوازم جانبی , کلی فروشی لوازم جانبی , کلی فروشی لوازم جانبی , قیمت روز فلش سن دیسک , قیمت روز فلش SANDISK, لیست قیمت مموری کارت , لیست قیمت فلش مموری , قیمت مموری کارت ,

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری