نرم افزار ایلاستریتور 2021 | Illustrator CC 2021 جی بی

نرم افزار ایلاستریتور 2021 |  Illustrator CC 2021 جی بی

این مجموعه شامل آخرین نسخه از نرم افزار های فتوشاپ و ایلاستریتور میباشد که بر روی ویندوزهای 10 و 7 قابل نصب هستند

دارای شماره شناسه اثر : 071901-0008-16

قدرتمندترین نرم افزار طراحی و پردازش تصاویر

سازگار با انواع ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی

موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 108 عدد باقیمانده است
10,270
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

نرم افزار ایلاستریتور 2021 |  Illustrator CC 2021 جی بی

نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱

نرم افزار Illustrator 2021.png

نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ : نرم افزار ایلاستریتور از محبوبترین و کارآمدترین محصولات شرکت ادوبی بوده و در واقع ویرایشگر و برنامه طراحی گرافیکی است که توسط هنرمندان نقاش و طراحان گرافیک، برای ساخت تصاویر برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار، کاربردهای زیادی دارد. از جمله، برای طراحی لوگو، طراحی انواع فونت، سر برگ، ست اداری، کارت ویزیت، انواع کاراکتر تبلیغاتی و بنر، نمودار، دیاگرام، ساخت تصاویر برداری، طراحی وکتور، ساخت انواع آیکون، الگوها و اشکال پیچیده، همینطور تایپ انواع متن در روزنامه‌ها و مجلات، و ایجاد گرافیک مورد نیاز برای وبسایتها. به تازگی کمپانی ادوبی، جدیدترین نسخه از نرم افزار ایلاستریتور را تحت عنوان Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ به بازار عرضه کرده است.
خبر بزرگ در این به روزرسانی از نرم افزار ایلاستریتور این است که، ادوبی اکنون نسخه‌ای از Illustrator را برای iPad  منتشر کرده است و این فوق‌العاده است. در واقع در نرم‌افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ علاوه بر ویژگیها و پیشرفتهای موجود در نسخه دسکتاپ، شاهد انتشار نسخه‌ای بی‌نظیر از Illustrator برای iPad هستیم، که علاوه بر ابزارهایی متناظر با آنچه در نسخه دسکتاپ داریم، شامل گزینه‌های مختلف و جدیدی برای طراحی است. اجازه بدهید ابتدا اشاره‌ای داشته باشیم به تغییرات و ویژگیهای جدید نسخه دسکتاپ از نرم‌افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ :

ویژگیهای جدید نسخه دسکتاپ از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون قادر است از طریق نمونه برداری از رنگها در عکسهای قرار داده شده، کارهای هنری شما را مجددا رنگ آمیزی کند. این کار در Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ به سادگی قابل انجام است، کافی است Edit > Edit Colors > Recolor Artwork را انتخاب کنید تا ببینید که چطور کار هنری شما با عکس، مطابقت پیدا می‌‌کند. در این فرآیند، یک چرخ رنگی دیده می‌شود که تمام رنگهای استفاده شده به آن سنجاق می‌شوند، تا بتوان آنها را به صورت جداگانه تغییر داد.

ai01.jpg

بهبود دیگری که در نسخه دسک تاپ از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ دیده می‌شود، یک روش جدید برای تعیین اندازه متن است. این ویژگی، با انتخاب گزینه Show Font Height Options فعال می‌شود. برای دیدن این گزینه، می‌بایست روی دکمه انتهایی سمت راست بالای پنل Character کلیک کنید، تا منوی مربوط به آن باز شود. این ویژگی، به شما امکان آن را می‌دهد که ارتفاع حروف بزرگ، x-height یا فریم متن فعلی را تنظیم کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ارتفاع حروف را بر حسب پیکسل تنظیم کنید، تا ارتفاع آن با گرافیک خاص مورد نظرتان مطابقت داشته باشد. این امر، نسبت به روشهای دستکاری پیشین، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در وقت دارد.

نرم افزار Illustrator 2021.jpg

اکنون در نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ می‌توانید هر خط یا شی را به لبه‌های تایپ بچسبانید، بدون آنکه نیاز داشته باشید در ابتدا متن را اوت لاین کنید. اینجا، یک قانون ساده افقی (horizontal rule) برای چسباندن به خط مبنا یا بیس لاین متن، ساخته شده است. این خط، همچنین می‌تواند به ارتفاع Ascender یا فراز، یا لبه چپ و راست نیز بچسبد، اما نمی‌تواند مقادیر میانی را بخواند. بنابراین شما نمی‌توانید آن رابه بالای حروف کوچک یا مثلاً در این مورد، به بالای حرف بزرگ A بچسبانید، چون ارتفاع حرف A، پایین‌تر از ascender کنار آن است. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpg

همانطور که مدتهاست در InDesign وجود دارد، اکنون در نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ نیز می‌توانید متن را طوری تنظیم کنید تا در بالا، وسط یا پایین جعبه متن، تراز شود و یا در آن به صورت عمودی جاستیفای شود. این ویژگی، همراه با پشتیبانی بهبودیافته Cloud، از بهبودهای صورت گرفته در Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ می‌باشند.

نسخه iPad برای نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
هنگامی که نخستین بار در سال گذشته، فتوشاپ برای آیپد ارائه شد، از طرف بسیاری از کاربران به دلیل محدودیت در مجموعه ابزار خود، مورد انتقاد قرار گرفت. با این همه، اولین نسخه آیپد از نرم افزار ایلاستریتور، یک ابزار طراحی تمام عیار و کاملاً قدرتمند است که از بسیاری جهات دارای ویژگیهای بصری بیشتر و قدرتمندتری نسبت به نسخه دسکتاپ می‌باشد. اگرچه استفاده از Apple Pencil، یک نوع امتیاز محسوب می‌شود، اما برای استفاده از Illustrator درiPad، شما نیازی به آن ندارید. تنها مزیت واقعی آن این است که، حرکت دادن anchor points یا نقاط لنگر طرح با Apple Pencil، راحتتر و دقیفتر از انتقال آنها با انگشت است.
در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ نیز همانند فتوشاپ، یک دکمه میانبر لمسی وجود دارد که گزینه‌های ابزار را فراهم می‌کند. کافی است آن را در حالی که یک آبجکت را می‌کشید نگه دارید، تا بتوانید شیء مذکور را به صورت قائم حرکت دهید. برای دریافت میانبر دوم، ضربه بزنید و آن را به سمت کنار بکشید، تا دکمه میانبر دوم را که به شما امکان حرکت و انتقال یک کپی از شی انتخاب شده را می‌دهد، دریافت کنید. از این گزینه‌های ابزار، همچنین می‌توان برای محدود کردن مستطیل به یک مربع و بیضی به یک دایره نیز استفاده کرد. هر کدام از این ابزار، بسیاری کاربرهای دیگر هم دارند، که می‌توانند برای طراح بسیار مفید و کارآمد واقع شوند.

طراحی روی iPad 
ابزار Pencil ساده ترین راه برای ترسیم مسیرها است، این ابزار، حتی زمانی که شما به طور ناگهانی جهت خود را تغییر می‌دهید، می‌تواند نقاط گوشه‌ای را به خوبی تشخیص بدهد. با افزایش مقدار پارامتر Smoothness، در ابزار Smooth، منحنی‌های نرمتری ایجاد خواهند شد:  به عنوان مثال، من این طرح بسیار نرم و موج گونه زیر را که با یک corner point، در انتهای سمت راست  کامل شده، رسم کردم.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

برای زوم یا بزرگنمایی یک طرح، در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون می‌توان از ابزار pinch استفاده می‌شود. با ابزار Selection، دو بار ضربه بزنید تا وارد مود Direct Selection شوید، حال در این مود نقاط جداگانه‌ای را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید هر نقطه یا Bézier handle آن را به میل خود، جابجا کنید. 

ai05.jpeg

زمانی که در مود Direct Selection هستید، طیف وسیعی از گزینه‌ها در یک پنل شناور ظاهر می‌شوند که به شما امکان می‌دهد نقاط را Cut کرده و یا اضافه کنید، smooth pointها را به corner point تبدیل کرده و نقاط را حذف کنید. در این مود، همچنین دکمه‌ای وجود دارد که نقاط را حذف می‌کند و handle یا دستگیره‌های نقاط را در هر دو طرف تنظیم می‌کند. این روش، راهکاری بسیار عالی برای حذف برجستگی‌های ناخواسته و هر چه صافتر و نرمتر کردن منحنی‌هاست. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

پنل Combining shapes یا ترکیب اشکال، در نسخه آیپد نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ 
در نسخه آیپد از نرم افزار illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون پنل Combine Shapes یا ترکیب اشکال را، معادل پنل Pathfinder از ایلاستریتور دسکتاپ داریم. برخلاف نسخه دسک تاپ، که فقط نمادهای هر کدام از ابزارها را نشان می‌دهد، در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون شما  پیش‌نمایشهایی را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد دقیقاً چه اتفاقی برای آثار هنری انتخاب شده شما خواهد افتاد. این ویژگی، بی‌نیاز ار حدس و گمان و برآوردهای تخمینی است، که این خود پیشرفت بزرگی در نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

اکنون در نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ در بالای پنل Combine Shapes، ابزار Shape Builder وجود دارد، که به طریقی مشابه ابزار متناظر خود در نسخه دسکتاپ ایلاستریتور کار می‌کند. تفاوتی که این ابزار از نسخه آیپد Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ با همتای خود در نسخه دسکتاپ دارد، این است که بسیار بصری‌تر است. کار با این ابزار در نسخه آیپد، بسیار آسان است. به عنوان مثال، برای حذف یم شکل، کافی است روی آن ضربه بزنید، و یا برای ترکیب دو شکل، می‌بایست روی این دو شکل drag کنید تا ترکیب شوند. به همین سادگی.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

ابزارShape Builder در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون می‌تواند برای بسیاری از گزینه‌های طراحی، مورد استفاده قرار بگیرد. در این مثال، من این چشم زرد رنگ را، با نگه داشتن دکمه میانبر لمسی، کپی و مجددا رنگ آمیزی کردم، سپس با ابزار Pen، یک مثلث روی آن ترسیم کردم. و در آخر نیز، از ابزار Shape Builder، برای محدود کردن highlight، به ناحیه عنبیه استفاده کردم.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

امکانات افزودن رنگ در نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
پنل Color در نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ اکنون به شما این امکان را می‌دهد که رنگهای مورد نظر خود را از داخل یک چرخ رنگ استاندارد، انتخاب کنید، و یا اینکه رنگها را به صورت عددی تنظیم کنید. این پنل، همچنین قابلیت افزودن میزان شفافیت یا transparency را نیز برای شما فراهم کرده است. علاوه بر این، در پنل Color، ایجاد گرادیانت آسان است. امکان ایجاد انواع گرادیانت خطی، شعاعی و Dual یا دوتایی، که تنها با ضربه زدن و کشیدن تنظیم می‌شوند، در این پنل برای شما فراهم شده است. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

ادغام آبجکتها در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
در این مثال، من این بال را با ابزار Pencil رسم کردم، سپس دو نسخه تکراری از آن ایجاد کردم. پانل Combine Shapes  به من این امکان را داد، که همه آنها را با یک ضربه در اطراف آن، به یک شی واحد تبدیل کنم. اما هر یک از این آبجکتهای اصلی، هنوز یک شکل جداگانه در این ترکیب هستند و به من این امکان را می‌دهند که هر کدام از آنها را به صورت مستقل تنظیم کنم.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

ابزار Eraser یا پاک‌کن، در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
اکنون در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ می‌توانیم به کمک ابزار Eraser، قسمتی از یک آبجکت را با drag کردن روی آن، پاک کنیم. شما می‌توانید با مقداردهی به گزینه‌های Roundness و Angle در ابزار پاک کن، میزان گرد یا زاویه‌دار بودن این ابزار را (وقتی از یک شکل بیضوی استفاده می‌کنید)، تنظیم کنید. همچنین با تنظیم مقدار Smoothing، می‌توانید به راحتی اسلاتهای نرم و و تمیزی را در کار هنری خود تولید کنید. توجه داشته باشید که، اگرچه این بال پرنده در اینجا، از سه آبجکت مجزا ساخته شده، اما نتیجه استفاده از ابزار Eraser برای آن، این است که، هر سه این آبجکتها را به عنوان یک آبجکت واحد پاک می‌کند.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

کار با لایه‌ها در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 – ایلاستریتور ۲۰۲۱
اکنون در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ درست همانند آنچه در نسخه دسکتاپ آن داریم، آبجکتها می‌توانند با هم group شده و یا به لایه‌های جداگانه‌ای منتقل شوند. با باز کردن هر لایه در پنل لایه‌ها، تمامی آبجکتهای درون آن لایه، نشان داده خواهند شد. این امر، انتخاب و دیدن اجزای تشکیل دهنده اثر هنری شما را ساده می‌سازد.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

پنل Repeat در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
Radial ،Grid و Mirror، از ویژگیهای بسیار عالی در ایلاستریتور هستند که به کمک آنها، تنها با چند ضربه می‌توانید شی‌های دلخواه خود را به یک پترن یا طرح پیچیده تبدیل کنید. اکنون در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱  پنل Repeat برای شما امکان تغییر شکلهای Radial یا شعاعی، Grid یا شبکه‌ای و Mirror یا آینه‌ای را فراهم کرده است. بعنوان نمونه، در این مثال، این آبجکت با ضربه زدن روی دکمه Radial، به یک آرایه شعاعی تبدیل شده است.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

برای کم یا زیاد کردن تکرارهای آرایه شعاعی، کافی است نوار لغزنده را به سمت راست بکشید. با بالا و پایین کشیدن نوار لغزنده، این تغییرات، بلادرنگ صورت می‌گیرند. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

با drag کردن دکمه دایره‌ای در لبه دایره داخلی، هر کدام از آبجکتها، درون آرایه به چرخش در می‌آیند. البته، شما در حالی که این کار را انجام می‌دهید هم، هنوز می‌توانید تعداد تکرارها را کم و زیاد کنید. در واقع، این یک افکت زنده است که در هر مرحله، قابل ویرایش است.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

چنانچه می‌بینید، روی محیط دایره، دو نقطه لنگر یا anchor point وجود دارد، که به شما کمک می‌کنند نقاط ابتدا و انتهایی آرایه را توسط آنها تنظیم کنید. این راهکار، بسیار مشابه ابزاری است که در نسخه دسکتاپ ایلوستریتور، هنگام تنظیم متن روی یک مسیر منحنی، به کار گرفته می‌شود. اما استفاده از آن، در نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ بسیار آسانتر است.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

همین که شما آرایه را ایجاد کردید، می‌توانید آن را Expand کنید تا به یک کار هنری معمولی تبدیل شود. این امر، به شما امکان آن را می‌دهد که المنتهای منفرد را انتخاب کنید و یا با نگاه داشتن دکمه میانبر لمسی، چندین عنصر درون آرایه را انتخاب کرده، سپس آنها را به طور جداگانه و مستقل از هم، دستکاری کنید. 

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

کار با متن در نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱
شما اکنون در نسخه آیپد از نرم‌افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ امکان دسترسی به طیف وسیعی از قلمها را دارید. شما همچنین می‌توانید به کمک برنامه Creative Cloud، هر فونتی را که می‌خواهید، از مجموعه Adobe Fonts اضافه کنید. علاوه بر این، شما در نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ کنترل کاملی روی size ،tracking ،leading و kerning خواهید داشت. این کنترلها در ایلوستریتور آیپد، از دو طریق برای شما فراهم می‌شوند: از طریق پنل Properties و همچنین با استفاده از کنترلهای on-screen.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

شما اکنون در نسخه آیپد از نرم‌افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ می‌توانید با استفاده از کنترلهای زیر متن، هر یک از پارامترها را تنظیم کنید، بدون آنکه نیاز به بازکردن پنل Properties داشته باشید. شما همچنین می‌توانید با انتخاب هر یک از دکمه‌ها، size ،tracking ،leading و kerning را با به کارگیری یک اسلایدر واحد که زیر متن، به صورت پاپ آپ ظاهر می‌شود، تنظیم کنید. این اسلایدر، مکان و موقعیت مطلق و دقیقی روی صفحه ندارد: برای کاهش یا افزایش مقدار، می‌توانید آن را به سمت راست یا چپ drag کنید. این اسلایدر ، همیشه بعد از هر بار drag کردن، برای تنظیمات بعدی، فورا به مرکز برمی‌گردد.

نرم افزار Illustrator 2021.jpeg

نسخه آیپد از نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ دارای ویژگیهای جدیدی، بیشتر از آنچه ما در اینجا اشاره کردیم می‌باشد. از جمله ویژگیهایی چون: Clipping ماسک یا بریدن تصاویر، Outlining Strokes، ایجاد راهنماها، متن روی یک مسیر و مواردی دیگر، که همگی از ویژگیهای جدید نسخه آیپد از Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ می‌باشند. برخی از این ابزار، ویژگی بصری کمتری دارند، مثل دکمه‌های Copy and Paste Appearance که در پنل Copy قرار دارند - متناظر با ابزار Eye Dropper در نسخه دسکتاپ از نرم افزار ایلاستریتور.

نسخه آیپد ارائه شده برای نرم افزار Illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ با وجود دارا بودن قابلیتها و ویژگیهای متعدد و کارآمد، هنوز فاصله زیادی با نسخه دسکتاپ دارد. به عنوان مثال، در نسخه آیپد، ابزار graph را نداریم. Patternها را نداریم. تنها brushهای اصلی را داریم. حتی دستور envelope distortion را هم نداریم. موار دیگری هم وجود دارد که می‌توانیم در این لیست قرار دهیم، اما با اینهمه، نسخه آیپد از نرم افزار illustrator 2021 - ایلاستریتور ۲۰۲۱ به عنوان اولین ویرایش منتشر شده، نسخه قابل قبول، کارآمد و بسیار دل‌نشینی است. این نسخه از ایلاستریتور آیپد اکنون، تمامی ابزارهای پایه و اساسی مورد نیاز شما را برای ایجاد کارهای هنری زیبا و چشم نواز فراهم کرده است. در واقع برخلاف نسخه دسکتاپ، که کار با آن برای بسیای از کاربران به طرز نا امیدکننده‌ای سخت است، کار با ایلاستریتور در آیپد، لذتی واقعی را برای کاربران به همراه می‌آورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری