نرم افزار Microsoft Projects & Visio Collection (Ver.3) قرمز رنگ

Microsoft Projects & Visio Collection (Ver.3)
مشخصات کلی:
نرم افزارهای ویزیو و پراجکت دارای اتوران اختصاصی به همراه فیلم آموزش نصب + آمــوزش Project 2016 و Visio 2016

تعداد دیسک: 1 عدد DVD9
موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 21 عدد باقیمانده است
10,364
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

نرم افزارهای ویزیو و پراجکت

دارای اتوران اختصاصی به همراه فیلم آموزش نصب

+ آمــوزش  Project 2016 و Visio 2016

 

Project: کنترل پروژه یکی از اصلـی ترین و پرکـاربردترین دروس مهندسـی صنـایع می باشد که در حـال حاضـر می توان گفت تمامی شرکت ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می کنند. برای سهولت در امر کنترل پروژه از نرم افزار Microsoft Project استفاده می شود. اين نرم‌افزار قريب به 10 سال است كه به بازار ايران وارد شده و به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده واقع می‌شود. مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده می‌كنند.

 

Visio: را می توان به عنوان ابزاری پیشرفتـه جهت رسـم چـارت های سـازمانی، نمودار فعـالیت های کاری و... نـام برد. مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پرکاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند اکسل) ارتباط برقرار کنید. بوسیله Visio می توانید به طراحی دیاگرام های شبکه، فلوچارت های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم ها و... بپردازید.

Sharepoint Designer: یک بستر نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضـه شده است. این برنامه شامل مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های چند منظوره تحت وب بوده که بر روی یک ساختار فنی قوی قرار گرفته است. به صورت پیش فرض رابط کاربری SharePoint مشابه مایکروسافت آفیس است و یکپارچگی بالایی با این مجموعه دارد. یک ویرایشگر HTML و ابزار رایگان طراحی وب است که برای ایجاد و تغییر سایت‌ها، گردش کارها و صفحات SharePoint از آن استفاده می شود. این برنامه یک نرم افزار حرفه‌ای برای توسعه و طراحی سریع وب سایت می‌باشد. این نرم افزار که از چند سال پیش در واقع جایگزینی برای نرم افزار Frontpage در مجموعه Office سابق شده است، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

- نسخه های 2013 و 2016  بر روی ویندوز XP نصب نمی شوند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری