نرم افزار Labview 2020 jb

نرم افزار Labview 2020 jb

  • نرم افزار برنامه نویسی قدرتمند برق، الکترونیک، طراحی و تحلیل مدار
  • همراه با راهنمای نصب فارسی

موجود در انبار فروشگاه
ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 9 عدد باقیمانده است
21,300
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

نرم افزار Labview 2020 jb

نرم افزار LabView 2020 – لب ویو ۲۰۲۰ :

کمپانی (National Instrument (NI، پیشرو در ارائه راه حلهایی که مهندسان و دانشمندان را قادر می‌سازد بزرگترین چالشهای مهندسی جهان را برطرف کنند، اکنون از انتشار نسخه جدید نرم افزار طراحی سیستم LabView 2020 خبر داد. نرم افزار LabView محصول شرکت National Instrument، پلتفرمی برای طراحی سیستم و نیز یک محیط برنامه نویسی گرافیکی است. LabVIEW که کوتاه شده عبارت Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench است، به معنای میزکار مهندسی برای ابزار و ادوات مجازی آزمایشگاهی بوده و در حقیقت، یک میزکار یا ورک بنچ مهندسی است. 

نرم افزار LabView برای اولین بار در سال ۱۹۸۶، به عنوان ابزاری برای دانشمندان و مهندسین، جهت تسهیل اندازه گیریهای خودکار، راه اندازی شد. هدف این بود که این وسیله، ابزاری باشد که برای دانشمندان و مهندسین، به همان اندازه مفید باشد که صفحات گسترده برای تحلیلگران مالی مهم است. ایده اولیه نرم افزار LabView توسط جف کودوفسکی از کمپانی National Instruments ایجاد و سپس توسعه داده شد. کودفسکی از محصولات اولیه اپل مک استفاده میکرد. این محصولات، بیشتر از سایر سیستمهای محاسباتی از گرافیک استفاده می‌ کردند. کودفسکی تصمیم گرفت از این قابلیت استفاده کند تا بتواند برنامه نویسی سریعتری را برای کنترل ابزارها انجام دهد. ایده اولیه LabView در واقع به این صورت شکل گرفت. جف کودوفسکی در رابطه با این نرم افزار می‌گوید: ما به دنبال ایجاد یک زبان نبودیم، بلکه این کار را انجام دادیم زیرا برای کنار آمدن با انواع ورودی و خروجی و پردازشهای مختلف، به این سطح از انعطاف پذیری و کنترل نیاز داریم.

زبان برنامه نویسی به کار گرفته شده در نرم افزار LabView، یک زبان گرافیکی به نام G است. G، یک زبان برنامه نویسی جریان داده‌ها است که به جای خطوط طولانی کدهای متنی، از یک طرح بصری در برنامه نویسی استفاده می‌کند. در واقع LabVIEWT، محیطی است که برنامه نویسی را در G امکان پذیر می‌کند. این نرم افزار، اساساً یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است که در ابتدا برای برقراری ارتباط از طریق GPIB ایجاد شده است، اما از آن زمان به بعد گسترشهای زیادی یافته و با قالیتها و ویژگیهای جدید متعددی به روز شده است. امروزه زبان G می‌تواند برای برنامه‌های تست خودکار، جمع آوری داده‌های عمومی، برنامه نویسی FPGA و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری