جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر

قیمت موس بی سیم | خرید ارزان با قیمت همکاری

لیست قیمت و خرید موس بیسیم بلوتوثی کامپیوتر و گیمینگ

موس یا ماوس یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در کامپیوتر است که در خرید و انتخاب این محصول باید دقت ویژه ای داشته باشید. انتخاب موس با کیفیت شما را در ارتقای راندمان کاری و عملکردتان در حین کار با کامپیوتر یا در هنگام بازی و گیمینگ یاری میکند.

بدلیل ارتباط مستقیم موس با دست و حرکات مچ انتخاب ماوس مناسب با ارگونومی بدن در احساس راحتی در حین استفاده بسیار تاثیر گذار است.  با رشد و پیشرفت تکنولوژی محصولات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر غالبا به سمت وایرلس و بی سیم شدن در حرکت هستند. در این جریان فناوری موس نیز بینصیب نمانده وشرکت‌های تولید کننده این محصول تولید موس بیسیم و وایرلس بلوتوثی را در لیست محصولات خود گنجانده‌اند. در ادامه مطلب به بیان ویژگی‌های مهم در انتخاب موس بیسیم بلوتوثی میپردازیم.

خرید و قیمت انواع لوازم جانبی  کامپیوتر ارزان

موس وایرلس

انواع موس بیسیم بلوتوثی

موس‌های بیسیم به دو دسته موس‌های معمولی و گیمینگ تقسیم میشوند. در موس‌های معمولی روی موس دو دکمه برای کلیک و یک دکمه چرخشی اسکرول وجود دارد. اما در موس‌های گیمینگ و بازی بهتر است دقت بیشتری به خرج داد. در این موس‌ها به مزایای اورگونومیکی بیشتر توجه شده و در زمان‌های طولانی کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

در موس‌های بازی برای بهبود عملکرد از سنسورهای بیشتر و دکمه های اضافه استفاده شده است. تا در حین استفاده برای انجام کارهای تکراری از انها استفاده کرد. دکمه DPI که مخفف (Dots per inch)است به معنی تعداد نقاطی که در یه اینچ از سطح که موس پوشش میدهد و هرچه این مقدار بالاتری داشته باشد موس سریعتر و با دقت بالاتر حرکت کرده و ومیزان تحرک دست کمتر است.

موس

موس ‌وایرلس بلوتوثی با طراحی ارگونومیک

این ماوس‌ها بشکلی طراحی شده‌اند که مناسب با ویژگیهای طبیعی ‌بدن انسان باشند وبه گونه ای در دستان شما قرار بگیرند که بیشترین هماهنگی را با دست انسان فراهم کنند.  همچنین این موس‌ها  با دکمه‌های بیشتر باعث سهولت کار شما میشوند.

اندازه موس

یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان راحتی کاربر است. بعضی از کاربران اگر دست خود را در حین استفاده از موس بسته تر نگه دارند راحت‌تر هستند اما بعضی بیشتر علاقه به باز بودن دست خود درحین کار با موس دارند. توجه به این نکته هم در حین خرید میتواند در انتخاب موس تاثیر گذار باشد.

مناسب بودن DPI

همان طور که رد بالا اشاره کردیم یکی ازمشخصه‌های موس بیسیم میزان DPI  آن است  که بیان کننده میزان حرکت نشانگر موس در مانتیتور به ازای هر اینچ حرکت موس روی موس پد است.  DPIلزوما نباید بالا باشد بلکه میزان بالای این مشخصه برای استفاده در مانیتورهای دارای ابعاد بالای صفحه یا در سیستم‌هایی که چند مانیتور به طور همزمان یک تصویر را نشان میدهند کاربرد دارد.

در این شرایط برای جابجا کردن نشانگر موس در یک صفحه بزرگ اگر موس دارای یک DPI معمولی و حدود 400 باشد نیاز به حرکت حدود 25 سانتی متری موس برای طی کردن عرض نمایشگر میباشد. در حالی که در موس با DPI ، 3000 تنها حرکت سه سانتی متری موس همان جابجایی را میدهد. در طراحی های گرافیکی و فتوشاپ استفاده از موس با DPI پایین متناسب‌تر است تا بتوان اجزای تصویر را با دقت بیشتری انتخاب و اصلاح کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی DPI موس کلیک نمایید.

 

موس بی سیم وایرلس

نرخ Polling Rate

این عدد که معمولا با واحد هرتزHzبیان میشود نشان دهنده‌ تعداد گزارش های ارسالی از موس در مورد موقعیت خود به سیستم است. هر چه این عدد بالاتر باشد شما موس روان تر و با دقت بالاتری دارید. این مشخصه برای گیمرها که اختلاف با حریف به عکس العمل ها در کسر از ثانیه بستگی دارد باید اهمیت ویژه ای داشته باشد. زیرا زمان تاثیرعملکرد شمارا پایین می‌آورد.

 موس کامپیوتر

موس بیسیم بلوتوثی مدل بهتری در وایرلس‌هاست

مزیت اصلی موس های بیسیم به راحتی در حین استفاده برمیگردد. زیرا دیگر سیم موس به سیمهای دیگر متصل به سیستم اضافه نمیشود. موس های بیسیم به دو دسته رادیوییRF  و بلوتوثی تقسیم میشوند. در مدل موس بیسیم رادیویی RF سرعت عملکرد موس نسبت به مدل بلوتوثی پایین تر است.

رابط ارتباطی این موسهای رادیویی RF از طریق یک قطعه به نام دانگل است که استفاده از این مدل یک پورت USB سیستم را اشغال میکند و با گم شدن دانگل امکان استفاده از موس به صفر میرسد. همچنین این موس‌ها تحت تاثیر امواج رادیویی دیگر نیز قرار میگیرند. موجب تداخل در عملکرد این موس‌ها میشود. اما موس بیسیم وایرلس مدل بلوتوثی مزیت بالاتری نسبت به بقیه دارد و با این مدل دیگر پورت USB سیستم هم اشغال نمیشود.

موس بلوتوثی را در شعاع حدود 9 متری میتوان کنترل کرد. و با این تفاسیر به نظر میرسد خرید موس بلوتوثی از انواع دیگر کارامدتر و به صرفه‌تر است.

ماوس‌ لیزری یا اپتیکی؟

تفاوت این دو موس در این ویژگی است که موس اپتیکی از یک ال ایدی برای شناسایی حرکت خود استفاده میکند اما در موس لیزری از اشعه لیزر برای ردیابی استفاده شده است. در نوع لیزری موسها قابل استفاده در انواع سطوح حتی شیشه هستند و دارای حساسیت بالاو DPI  بیشتر هستند. اما مدل اپتیکی دامنه محدودتری دارند و روی سطوح صاف و مات میتوان استفاده کرد.

 قیمت و خرید موس پد ارزان و عمده

دکمه های اختصاصی بیشتر

در موس‌های پیچیده و بیشتر در موس گیمینگ دکمه های بیشتری برای قدرت عملکرد  بالاتر  و دسترسی به انجام اقدامات خاص با موس تعبیه شده است. در بعضی از این موس‌ها نرم افزارهای ویژه‌ای هم طراحی شده اند تا امکان ایجاد مپ برای موس و استفاده سفارشی از آنها مخصوص هر کاربر شده است.

نورپردازی (Lighting)

 چراغ‌های ال‌ای‌دی از خصوصیات ماوس‌های بازی است که با نورپردازی‌های مختلف در ماوس، هم ایجاد جذابیت بصری کرده است هم برای اعمال مختلف پخش نور خاص اتفاق میافتد. این ویژگی هم قابل سفارشی سازی براساس دلخواه  کاربر است.

نوع سنسور موس

در بازار لوازم جانبی کامپیوتر سنسورهای مختلفی برای کاربردهای مختلف در موسها با بازار آمده اند. سنسور ها از عوامل تاثیر گذار در کاربرد موس هستند. سنسور “DarkField” به موس قابلیت تنظیم DPI و استفاده از موس در تمام سطوح سیقلی از جمله شیشه میدهد. سنسور “HERO16K بازه بزرگتری در تغییر DPI  به شما میدهد .

محبوبترین موس‌های بیسیم

موس بیسیم 5 کلیده لیزری طرح Hp

موس بلوتوثی

  • نوع اتصال بیسیم

  • قابل استفاده با هر دو دست

  •  با کیفیت و مناسب برای استفاده روزانه

  •  سازگار با اکثر تمام سیستم عامل‌های ویندوز

  •  سریع و روان

قیمت موس بی سیم Macher مدل Mr-W22

موس بیسیم

موس بی سیم macher مدل mr-w22 

  • گارانتی دار

  • ساخت ایران

  • طراحی ارگونومیک

  • قابل استفاده در هر دو دست

  • دارای دانگل جهت اتصال به دستگاه 

  • قیمت: 88,960 تومان

 

موس اوپتی OPTI-MOUSE بیسیم 2.4Ghz



موس اپتیکی

  • بیسیم
  •  2.4Ghz
  • نوع اتصال: از طریق دانگل
  • قابلیت استفاده با هر دو دست
  • DPI 800 تا 1600
  •  سازگار با اکثر ویندوز ها
  •  سریع و روان
  • قیمت : 78,640تومان

شرکت خرید 20 با فراهم کردن یک  فروشگاه اینترنتی فروش عمده  لوازم جانبی موبایل و کمپیوتر به ارائه ی خدمات به همکاران و سایر توزیع کنندگان میپردازد. خرید20 به عنوان یکی از واردکنندگان و پخش کنندگان فلش و کارت حافظه ، انواع برند های مطرح بازار و گارانتی های شرکت های مختلف پشتیبان محصولات این دسته پرداخته است.

جهت مشاهده گارانتی انواع محصولات رم و فلش با این لینک مراجعه فرمایید

فروش جدیدترین موس های بی سیم در طرح و رنگهای متنوع , خریدعمده لوازم جانبی کامپیوتر , خریدعمده موس بی سیم , سایت عمده فروش لوازم کامپیوتر , فروش عمده موس کامپیوتر , قیمت خریدعمده موس و کیبورد همکاری, لوازم جانبی کامپیوتر عمده , نمایندگی پخش لوازم کامپیوترایکس پی , فروش عمده موس

ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری