جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر

قیمت مبدل OTG | ارزانترین مبدل OTG در بازار

نمایش 1 تا 20 از 21 مورد

معرفی کابل اتصال او تی جی و راهنمای خرید 

Otg چیست؟

بسیاری از ما کلمه ی OTG را شنیده ایم اما ممکن است درباره ی کاربرد آن اطلاعات کافی را نداشته باشیم. OTG مخفف On The Go می باشد. این یک ابزار اتصال و یکی از لوازم جانبی موبایل  است که به گوشی همراه وصل می شوند و استفاده از آن را بسیار اسانتر کرده است.

در سالهای اخیر اگر قصد داشتید اطلاعاتی را از داخل فلش خود با گوشی منتقل کنید نیاز بود راه های زیادی را بروید. ابتدا باید اطلاعات را وارد کامپیوتر خود میریختید و سپس بعد از آن با کمک یک کابل به تلفن همراه خود انتقال می دادید. اما پس از ساخت otgها دیگر نیاز به این کارها نیست. در ادامه مقاله بیشتر در مورد مزیت های او تی جی برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

خرید کابل او تی جی

مزیت های او تی جی چیست؟

Otg یک استاندارد جدید است که به گوشی اجازه می دهد به راحتی در کمترین زمان اطلاعات را داخل فلش مموری بریزد و نیاز به انجام مراحل پیچیده برای این کار نیست. با استفاده از تکنولوژی او تی جی گوشی می تواند به لپتاپ، کامپیوتر، گوشی های دیگر متصل شود. اگر گوشی شما از otg پشتیبانی کند با استفاده از یک کابل او تی جی می توانید اطلاعات را به راحتی منتقل کنید. این تکنولوژی به کار شما سرعت عمل بسیار زیادی می دهد. 

مطالب بیشتر: خرید عمده کابل شارژ موبایل

قیمت کابل او تی جی 

نحوه ی کار او تی جی چگونه است؟

یک سر او تی جی به پورت میکرو یو اس بی (micro USB) گوشی همراه شما متصل می شود و سر دیگر آن را می توانید به فلش مموری یا کامپیوتر خود متصل کنید. با این وسیله می توانید وسایل دیگر را به گوشی یا تبلت خود وصل نمایید.

 

کاربرد otg چیست؟

بیشترین استفاده از فلش او تی جی مربوط به اتصال فلش مموری ها و هاردهای اتصال است. با اتصال این وسایل به گوشی خود می توانید در عرض چند ثانیه به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. حتی می توانید هارد اکسترنال را نیز به فلش مموری خود متصل کنید. البته نمی توان این کار را با همه ی انواع هارد اکسترنال انجام داد. زیرا بعضی از آنها نیاز به برق دارند. اما آن دسته از هاردهای که برق خود را خود تامین می کنند را می توانید به راحتی متصل کنید.

همچنین می توانید برای اتصال موس و کیبورد به گوشی خود از این ویژگی استفاده کنید. یا می توانید به پرینتر متصل شوید و کار خود را سریع تر پیش ببرید. می توانید به اتصال به پرینتر و چاپگرهایی که با یواس بی play and plug تولید می شوند، عکس یا متن خود را به چاپگر منتقل کنید.

 

روش های استفاده از او تی جی

در این روش برای استفاده از این تکنولوژی می توانید با استفاده از تبدیل او تی جی یک فلش را به گوشی خود متصل کنید. البته اگر قصد خرید او تی جی برای انتقال اطلاعات از گوشی خود را دارید می توانید به جای کابل او تی جی از فلش مموری او تی جی استفاده کنید.

فلش مموری او تی جی یک سر او تی جی و یک سر یو اس بی دارد. به راحت در زمان اندک می توانید اطلاعات را انتقال دهید و از آنها روی دستگاه های دیگر استفاده کنید.

خرید عمده ارزان کابل او تی جی 

چرا او تی جی اندروید کار نمی کند؟

ممکن اس گوشی شما از او تی جی پشتیبانی نکند. قبل از جایجایی فایل ها حتما دقت کنید که آیا گوشی شما از این تکنولوژی پشتیبانی می کند یا خیر. می توانید یا می سرچ در اینترنت از این  موضوع اطمینان حاصل کنید.

همچنین خراب شدن پورت گوشی موبایل اندروید شما می تواند دلیل دیگری برای کار نکردن کابل او تی جی رو دستگاه شما باشد. این خرابی ممکن است در صورتی بوجود بیاید که شارژر های مختلف را به گوشی خود وصل کرده باشید یا کثیف شده باشد.

مقالات بیشتر: قیمت گلکی شارژر یا آداپتور

 

کلام آخر

فروشگاه خرید 20 بالغ بر بیست سال است که بعنوان عمده فروش اصلی انواع فلش مموری و کارت حافظه مشغول به فعالیت است. شما می توانید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین فلش مموری را با قیمت های بسیار ارزان کمترین قیمت بازار و قیمت حراج بصورت عمده تهیه نمایید. برای تهیه این محصولات از طریق سایت اقدام نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 09121307603 و 02632216463

 

ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری