جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر

لیست قیمت لپ تاپ استوک اچ پی-HP

نمایش 1 تا 1 از 1 مورد

لیست قیمت لپ تاپ استوک HP

 

دلیل محبوبیت لپ تاپ استوک HP چیست و اصلا لپ تاپ استوک چیست؟ فرق آن با لپ تاپ دست دوم در چیست؟ در این مقاله سعی داریم لپ تاپ استوک HP را به شما معرفی کنیم و مزیت ها و معایب خرید آن را بررسی کنیم. همچنین برای یک خرید ام راه های تست کردن لپ تاپ استوک اچ پی را با شما به اشتراک می گذاریم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید لپ تاپ استوک اپ چی 

چرا لب تاب استوک اچ پی بخریم؟

حتما از میزان محبوبیت و پرطرفدار بودن لپ تاپ های اچ پی با خبر هستید. این لپ تاپ های پرفروش یک برند چینی توانسته است با تولید این محصولات، توانسته سهم بسیار بزرگی از بازار لپ تاپ را بدست بیاورد. دلیل آن کیفیت بسیار بالای این محصولات و طول عمر بالای آنها است. زیرا خرید اینگونه محصولات هزینه بالایی دارد و درواقع انتظار کاربر این است که بتواند تا سالها از آن استفاده کند و به دردسر نیفتد. بنابراین لبتاب های اچ پی به دلیل طول عمر بالای خود توانستند در بین کاربران بسیار رایج شوند.

اما حتما از تغییرات نرخ نوسانات ارز نیز اطلاع دارید و می دانید که قیمت این کالاها هرروزه در کشورمان درحال افزایش است. به همین دلیل خرید آنها دیگر برای همه ی اقشار جامعه کار آسانی نیست. حتی برای بعضی مردم دیگر غیر ممکن شده است. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید لپتاپ استوک HP است که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

 

لپتاپ استوک اروپایی HP چیست؟

لپ تاپ استوک اروپایی لپ تاپ های وارداتی از کشورهای اروپایی هستند که یا به فروش نرسیده اند یا مدت بسیار کمی استفاده شده اند. در کشورهای اروپایی قانونی وجود دارد که مشتریان پس از خرید لبتاب می توانند تا یک ماه از آن تست کنند و درصورتی که تمایل به استفاده از ان را نداشته باشند آن را پس خواهند و پول خود را باز پس می گیرند. ممکن است کاربر از آن لپ تاپ خوشش نیامده باشد یا مشکلی در ان وجود داشته باشد. فرقی نمی کند. به هرحال این لپ تاپ ارجاع داده می شود

فروشنده پس از دریافت کالای مرجوعی دیگر حق فروش آن را بعنوان کالای دست اول و آکبند ندارد. زیرا آکبند آن باز شده است. پس آن را به انبار انتقال می دهد یا به اصطلاح استوک میکند. نکته ی مهم این است که تنها کالاهای مرجوعی استوک نمی شوند. بلکه کالاهایی که در فروشگاه مانده و فروش نرفته اند و تولید آنها متوقف شده اند نیز استوک می شوند و در نهایت به کشورهای خاورمیانه ای فروخته می شوند.

 

قیمت لپ تاپ استوک اچ پی

مزیت لبتاب استوک اچ پی چیست؟

اولین و مهمترین مزین لپ تاپ های استوک HP قیمت ارزان آنها است. همانطور که گفتیم کشورهای اروپایی آنها را در انبار استوک میکنند و با قیمتی بسیار کمتر و حتی کمتر از نصف می فروشند. بنابراین داشتن صرفه ی اقتصادی اولین مزیت لپتاپ استوک اچ پی است.

دومین مزیت آنها این است که بعضی از آنها با جنس نو و دست اول هیچ فرقی ندارند. همانطور که گفتیم بعضی از کالاهایی که به فروش نرفته اند استوک می شوند پس بنابراین دربین آنها کالاهایی به چشم میخورند که کاملا نو هستند.

مزیت سوم آنها این است که کیفیت آنها بسیار بالا است. زیرا قطعات سخت افزاری آنها کاملا اصل هستند و کیفیت دقیقا مشابه با جنس نو و دست اول دارند. بنابراین هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

 

روش های تست لپ تاپ استوک HP

هنگام خرید لپ تاپ های استوک شده ی اچ پی حتما نیاز است که نکاتی را درنظر بگیرید تا یک خرید موفق را تجربه کنید و خرید شما از لحاظ فنی و ظاهری هیچ ایرادی نداشته باشد.

  •        سعی کنید همه ی دکمه های کیبورد را با فشار دادن تست کنید.
  •        باتری لپ تاپ های استوک اچ پی حتما نیاز به بررسی دارند. برای انجام این کار ابتدا لپ تاپ را فول شارژ کنید و سپس سعی کنید با اجرای یک برنامه ی سنگین یا مشاهده ی یک فیلم میزان نگهداری شارژ باتری را چک کنید.
  •        پس از چند ساعت انگشتان خود را روی سطح لپ تاچ قرار دهید. اگر احساس داغ بودن کردید یعنی باتری ایرادی دارد و بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.
  •        سعی کنید تمام پیچ ها و اتصالات لپ تاپ را چک کنید تا جایی از آن شل نباشد. حتما چک کنید که تمام قیمت ها بخصوص دور مانیتور به خوبی روی همدیگر قرار گرفته و چفت شده باشند.
  •        ممکن است روی سرح مانیتور یا بدنه لپ تاپ خط و خش وجود داشته باشند. اگر این موضوع برای شما مهم است حتما آنها با دقت چک کنید. زیرا این موضوع قابل تعمیر شدن نیست.

نکته ی بسیار مهمی که حتما باید هنگام خرید لپ تاپ HP دست اول و نو در نظر داشته باشید این است که گاه یبعضی از مدل های لپ تاپ استوک ارزان HP آنقدر نو و تمیز هستند که هیچ تفاوتی با لپ تاپ نو ندارند. بنابراین بعضی از افراد کلاهبردار سعی دارند این اجناس را به جای جنس نو و با قیمت همان جنس نو به شما بفروشند. پس حتما هوشیار باشید و این نکته را مدنظر داشته باشید.

 

لپ تاپ کار کرده HP

معایب لپ تاپ استوک HP

همانطور که در قسمت مزیت ها اشاره کردیم این لپ تاپ ها از لحاظ کیفیت قطعات سخت افزاری کاملا اصل و با کیفیت هستند. و درکل این عوامل باعث می شود ظرفداران زیادی پیدا کنند زیرا در مقابل قیمت بسیار مناسب خود بسیار با کارایی و با کیفیت بالا هستند.

اما ایرادی که می توان از لپ تاپ استوک HP گرفت است که هنگام خرید شما با انتخاب های بسیار کمی روبرو خواهید بود. بنابراین نمی توانید هر مدل و رنگی که دلخواهتان است را تهیه کنید. همچنین در بعضی از مدل های ممکن است صفحه مانیتور یا بدنه خط خوردگی داشته باشند. و از این لحاظ آسیب جزئی دیده باشند. البته در بیشتر مواقع این آسیب ها آنقدر ناچیز است که به چشم نمی آید.

عیب دیگر این لپ تاپ های این است که ممکن است باتری آنها ضعیف شده باشد. بنابراین هنگام خرید حتما آن را کامل تست کنید و سعی کنید از خرید لپ تاپ های بسیار قدیمی بیشتر از 3 یا 4 سال خودداری کنید.

 

خرید لپ تاپ استوک از ارزانترین فروشگاه

فروشگاه خرید 20 وارد کننده اصلی انواع لپ تاپ استوک HP اروپایی به ایران و فروشنده مستقیم آنها با قیمت بسیار استثنایی می باشد. بنابراین شما می توانید بهترین انواع لپ تاپ استوک را در کیفیت های عالی و قیمت های بسیار اقتصادی و مناسب از خرید 20 تهیه نمایید.

علاوه بر فروش عمده لپ تاپ استوک، این فروشگاه بعنوان مرکز پخش عمده انواع فلش مموری ارزان قیمت و کارت حافظه کاملا ارزان و با قیمت همکاری و انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل فعالیت می کند. قیمت های موجود در سایت صددرصد ارزانتر از هرجا و کاملا رقابتی و زیر قیمت بازار هستند. شما می توانید انواع محصولات مورد نظر خود را بصورت عمده (به جز لپ تاپ های استوک) را با بهترین قیمت از طریق سایت ثبت سفارش نمایید. برای کسب اطلاعات بیشت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603 و 02632216463-4

 

 

 

ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری