لیست قیمت لپ تاپ استوک دل-DELL

خرید و قیمت لب تاب استوک دل (DELL)

خرید لپتاپ استوک اروپایی کارکرده و نو با قیمت های باورنکردنی و بسیار ارزان با قیمت همکاری و بصورت عمده و تک.

برند آمریکایی دل در آمریکا در سال 1984 تاسیس شد. همیشه زمانی که صحبت از خرید نوت بوک و لبتاب با کیفیت می شود لپ تاپ های برند دل DELL حرفی برای گفتن دارند. مدل های این برند همیشه در دسته پر فروش ترین های دنیا قرار دارند و محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

این برند تلاش کرده است تا انواع مختلف لبتاب را در طراحی ها و مدل های متفاوت به بازار عرضه کند. به همین دلیل هرکس با هر نوع نیاز و سلیقه ای که دارد می تواند لپ تاپ مورد نظر خود را تهیه کند.

با توجه به نوسانات ارز و افزایش قیمت دلار در کشور ما تهیه یک لپ تاپ اورجینال ، دست نو و با کیفیت برای همه اقشار جامعه مقدور نیست. شاید بتوان گفت یک لپ تاپ دل استاندارد و با کیفیت با امکانات بسیار متوسط کمتر از 20 میلیون قیمت نداشته باشد.

اما بهترین راهکار برای اینگونه افراد چیست؟ در این مقاله قصد معرفی لب تاب استوک دل را داریم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

خرید لبتاب استوک دل

معرفی لپ تاپ استوک دل

زمانیکه اسم لپ تاپ استوک به میان می آید اکثر مردم از ان گریزان هستند. زیرا تصور آنها از استوک یک لپ تاپ کهنه دست دوم است که با چند بار استفاده تمام قطعات و سخت افزارهای آن از کار خواهند افتاد. اما این تصور کاملا غلط است.

لپ تاپ استوک به لپتاپ هایی می گویند که آکبند آنها باز شده است. لبتابی که آکبند آن باز شده باشد دیگر نمی تواند بعنوان محصول آکبند و دست اول به فروش برسد بنابراین در انبار نگهداری می شود و با قیمت بسیار ارزانتری به فروش می رسد.

 

جهت خرید عمده انواع فلش مموری کلیک نمایید.

لپ تاپ استوک اروپایی دل چیست؟

در کشورهای اروپایی مشتریان بعد از خرید لپ تاپ دل یا هر برند دیگری می توانند تا یک ماه زمان دارند محصول را تست کنند. یعنی اگر از خرید خود راضی نباشند، آن را دوست نداشته باشند و یا هر دلیل دیگر، می توانند آن را به فروشگاه برگردانند و پول خود را پس بگیرند.

اما فروشنده دیگر نمی تواند آن لپ تاپ را بعنوان لپتاپ نو و دست اول و آکبند شده بفروشد. در عوض آنها را در انبار خود نگهداری یا استوک می کنند. اما تنها کالاهای مرجوعی را استوک نمی کنند. گاهی یک جنس آنقدر به فروش نمی رسد تا از تولید خارج می شود. بنابراین دیگر نمی توانند آن جنس را با گارانتی و بعنوان جنس نو بفروشند. بنابراین تمام این کالاها را در انبار ذخیره کرده و با قیمت بسیار ارزان تر به کشورهای خاورمیانه ای می فروشند.

 

قیمت لپتاپ استوک دل

قیمت لپ تاپ استوک دل

همانطور که اشاره کردیم لپ تاپ های دل تنوع و طرح های زیادی دارند و با توجه به نوسانات قیمت دلار و ارز پرداخت هزینه آنها برای همه اقشار آن نیست. علت معرفی لپ تاپ استوک DELL به این دلیل است که این محصول قیمت بسیار کمتری در مقایسه با مدل های دست اول دارند. تقریبا با کمتر از نصف قیمت جنس آکبند به فروش می رسند.  برای همین خرید آنها را برای هر کسی بسیار مناسب تر کرده است.

 

کیفیت لبتاب کار کرده DELL

اگرچه نام کارکرده و دست دوم روی آنها می خورد و قیمت آنها بسیار ارزان تر از جنس های دست اول بازار است، اما این لپ تاپ های استوک از لحاظ کیفیت و قطعات سخت افزاری به کار رفته در آن هیچ تفاوتی با اجناس درجه یک اصل که بصورت آکبند به فروش می رسند ندارند.  

 

معایب لپ تاپ استوک دل

علاوه بر تمام مزیت هایی که خرید لپ تاپ استوک دل به شما می دهد اعمل از قیمت ارزان و کیفیت قطعات بالا، ممکن است با مزیت هایی روبرو شوید. مثلا ممکن است هنگام انتخاب به گزینه های زیادی از نظر تنوع و مدل و رنگ بندی روبرو نباشید و انتخاب شما بسیار محدود باشد. همچنین گاهی ممکن است روی صفحه یا بدنه ی این لپ تاپ ها خط وخطوط و آثار ضربه را مشاهده کنید که بسیار ناچیز هستند.

 

خرید عمده لپتاپ استوک DELL

تست لپتاپ استوک DELL

حتما هنگام خرید لپ تاپ استوک دل سعی کنید آن را با دقت بسیار زیادی بررسی کنید تا مطمئن شوید از همه لحاظ برای شما مناسب باشد. تمامی دکمه های کیبورد را حتما یک به یک چک کنید.

باتری لپ تاپ از قسمت های بسیار مهم آن است که حتما باید آن را بررسی کنید. پس از فول شارژ کردن باتری سعی کنید یک برنامه قوی را اجرا و استفاده کنید تا از قدرت باتری و مقدار نگهداری نیروی آن اطمینان حاصل کنید. سعی کنید لپ تاپ های بسیار قدیمی را اصلا نخرید.

حتما تمام برنه را بررسی کنید تا مطمئن شوید قطعات کاملا روی یکدیگر چفت شده اند و پیچ و اتصالات آن شل نیستند یا عوض نشده اند. اگر ظاهر و بدنه دچار خط و خش یا شکستگی باشد قابل تعمیر نیست. بنابراین اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد حتما آن را با دقت زیاد چک بفرمایید.

 

گارانتی لبتاب دست دوم دل

معمولا لپ تاپ های استوک شده به دلیل خارج از تولید بودن یا گاها قدیمی بودن آنها خدمات گارانتی ندارد. بعلاوه که از خرج از کشور وارد می شوند و بنابراین شما باید هنگام خرید بهترین فروشگاه را انتخاب نمایید. حتما از قبل درباره اعتبار فروشگاه تحقیق کنید.

فروشگاه های معتبر خود گارانتی و خدمات پس از فروش همراه محصول به مشتریان ارائه می دهند و خیال آنها را از این بابت راحت می کنند. مراقب باشید گول کسانی را نخوردی که لب تاب های دست دوم اما بسیار تمیز و کاملا نو را به جای جنس دست اول و با قیمت گزاف به شما می فروشند.

 

مشخصات لبتاب استوک DEL M4700

پردازنده این لپتاپ core i7 می باشد. رم این محصول 8 گیگ است اما شما می توانید به اندازه دلخواه تا 32 گیگ ان را تغییر و افزایش دهید. هارد آن 500 گیگ است اما قابل ارتقا به هاردهای معمولی و اس اس دی می باشد. وزن آن حدودا 3 کیلوگرم است و پورت HDMI دارد. همچنین دارای دو عدد پورت خروجی یو اس بی می باشد.

 

 

معرفی بهترین فروشگاه خرید لپ تاپ استوک دل

فروشگاه اینترنتی خرید 20 وارد کننده انواع لپ تاپ برندهای مطرح و برتد دنیا است و با قیمت های استثنایی و بسیار عالی آنها را به فروش می رساند. همچنین خرید بیست بالغ بر 20 سال است که بعنوان عمده فروش اصلی انواع حافظه مانند فروش فلش ارزان قیمت و انواع کارت حافظه ارزان قیمت  و بسیار منصفانه پخش کننده این اجناس در سراسر بازار ایران است.

برای تهیه لپ تاپ استوک دل یا برند های دیگر و درصورت تمایل خرید انواع رم و فلش و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل به صورت عمده با قیمت های باورنکردنی و کاملا ارزان می توانید از طریق سایت ثبت سفارش بفرمایید. پس از ثبت سفارش کالاهای شما در کمترین زمان ممکن به دستتات خواهد رسید زیرا خرید 20 همه روزه به سراسر ایران ارسال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603   و  02632216463-4

 

 

 

خرید لپ تاپ استوک  ,  فروش انواع لپ تاپ استوک ارزان  ,  قیمت فروش لبتاب دست دوم  ,  قیمت لپ تاپ کارکرده اروپایی  ,  فروش همکاری لپ تاپ استوک ,  بهترین قیمت لپ تاپ دست دوم اصل  ,  خرید عمده لپ تاپ کار کرده

 

 

ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری