جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر

لوازم فانتزی و تزئینات

لیست قیمت انواع آویز موبایل و فلش مموری

بند موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل است که به موبایل شما آویزان می شود. این وسیله علاوه بر جنبه فانتزی که دارد می تواند تا حدودی سبب نگهداری و محافظت از گوشی شما نیز می شود. بعنوان مثال می تواند هنگام گم شدن تلفن همراه شما در کیفتان با پیدا کردن بند آن به راحتی آن را پیدا کنید و همچنین با آویزان کردن بند آن به دور دست خود از افتان آن جلوگیری کنید.

خرید عمده بند موبایل

بند های فلش نیز با همین کارایی که دارند از گم شدن فلش جلوگیری می کنند. با توجه به ابعاد بسیار کوچکی که این کالاها دارند، احتمال گم شدن آنها بسیار بالا است. بنابراین می توانید با آویزان کردن یک بند زیبا هم به آن جلوه بیشتری بدهید و هم از گم شدن آن جلوگیری کنید.

مطالب بیشتر: قیمت هندزفری

 

جنس بند موبایل

بند موبایل ها انواع متفاوتی دارند. از لحاظ جنس به فلزی، سیلیکونی، پارچه ای و ... وجود دارند. آویزهای پارچه ای دور گردنی موبایل که در سایت خرید 20 موجود هستندیکی از بهترین وسایلی هستند که برای استفاده از موبایل مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع آویزهای موبایل فروشگاه خرید 20 با قیمت های بسیار مناسب فروش عمده در سایت خرید 20 موجود هستند.

قیمت بند موبایل

 

نحوه اتصال بند فلش یا موبایل

در بعضی از فلش مموری ها سوراخ روی آنها برای آویزان کردن فلش مموری تعبیه شده است. با رد کردن نخ بند از داخل این سوراخ و سپس دوباره رد کردن جاسوئیچی از دایره ی نخی که از داخل سوراخ فلش مموری رد شده است می توانید در نهایت فلش را به بند متصل کنید.

آویز موبایل گردنی

آویز موبایل یا تلفن همراه برای افرادی که مدام تلفن خود را گم کرده و درحال گشتن به دنبال موبایل خود هستند بسیار کاربردی است. این افراد به آویزان کردن موبایل توسط بند به دور گردن خود دیگر نگرانی بابت گم کردن گوشی خود ندارند.

خرید آویز موبایل ارزان 

مزایای استفاده از بند موبایل و فلش

  1. زیبا تر کردن تلفن همراه یا فلش مموری
  2. حفاضت بیشتر از گوشی همراه
  3. امکان ست کردن آویز با قاب تلفن همراه و چندین برابر کردن جلوه و زیبایی آنها
  4. امکان آویزان کردن بند به موبایل به راحتی و بدون نیاز به گره های معمول

 

 

قیمت بند موبایل و فلش مموری

 

فروشگاه خرید انواع بند موبایل را با قیمت های استثنایی و بسیار ارزان به فروش می رساند. انواع این وسایل را می توانید در بسته های 5 تا و 10 تایی تهیه نمایید.

پک های بند فلش در انواع پک های متفاوتی موجود هستند. پک های 5 عددی و 10 عددی که قیمت های متفاوتی دارند و با مراجعه به قسمت بالای صفحه می توانید این محصولات را مشاهده کنید.  

جاسوئیچی و بند موبایل های سیلیکونی فروشگاه خرید 20 با قیمت های بسیار استثنایی و ارزان موجود هستند. با خرید بند موبایل سیلیکونی طرح متنوع بیش از عدد هر کدام را با قیمت 29850 تومان و درصورت خرید بسته های بالای ده عدد هر کدام را با قیمت 27850 تومان به صورت عمده می توانید تهیه نمایید.

قیمت فروش عمده آویز فلش

 

خرید عمده بند موبایل

انواع بند موبایل را می توانید با قیمت های بسیار استثنایی و مناسب با قیمت های کاملا ارزان و زیر قیمت بازار در فروشگاه آنلاین خرید 20 تهیه نمایید. علاوه بر بند فلش و موبایل می توانید انواع دیگر لوازم جانبی موبایل را با قیمت های بسیار مناسب و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر و دیگر اقلام را با بهترین قیمت ها بصورت عمده تهیه نمایید.

همچنین فوشگاه خرید 20 بالغ بر 20 سال است که فروش عمده انواع فلش مموری و کارت حافظه را بصورت تخصصی در سراسر ایران بصوت عمده به فروش می رساند. لیست قیمت انواع فلش ارزان قیمت را می توانید در سایت مشاهده نمایید. قیمت های اجناس ما در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار ارزان تر هستند. برای اطمینان کافی است قیمت ها را مقایسه کنید.

برای سفارش انواع بند موبایل و فلش یا سایر اقلام از طریق سایت اقدام نمایید و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121307603 و 02632216463

 

لوازم جانبی و فانتزی موبایل و کامپیوتر از پر فروش ترین محصولات با ارزش ریال کم و سود دهی بسیار بالا میباشد.
لوازم فانتزی و تزئینی امروزه بصورت فرا گیر جزء لا ینفک لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل شده است و سود دهی بسیار مناسبی دارد.

لوازم پرفروش تزئینی و تکمیلی کامپیوتر

این لوازم به درخواست مشتریان عزیز در زیر گروه ملزومات آمده است
شاید به ظاهر این سئوال مطرح گردد چرا این لوازم را به زیر گروه خدمات کامپیوتر اضافه کرده ایم ولی فروش بالای این گونه محصولات توجیه بسیار
منسبی در گردش مالی و فروش شما خواهد داشت.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل , قیمت لوازم جانبی موبایل , قیمت آویز موبایل , قیمت بند فلش , قیمت عمده بند موبایل  , فروش همکاری آویز تلفن همراه

ادامه مطلبShow less

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری