فلش8گیگ KINGSTON مخصوص تبلیغات و چاپ لیزری لوگو قیمت توافقی

در حال حاضر با توجه به رشد و پیشرفت ارتباط استفاده از فلش مموری  یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید.

  هر مدیری برای متمایز کردن خود می تواند از فلش های تبلیغاتی استفاده کند و ارتباطات خود را گسترش دهد.

 طراحی فلش تبلیغاتی باید به صورتی باشد که احتمال گم شدنش کم باشد و در عین حال خاص و متفاوت باشد..یکی از بهترین و  جذاب ترین هدایای تبلیغاتی، بدون شک  فلش تبلیغاتی است که شرکت خرید20 اقدام به طراحى و ساخت فلش مموری با چاپ آرم و لوگوی اختصاصی  شما عزیزان کرده است که این فلش مموری سفارشی به عنوان هدیه و کادو در اختیار مخاطبین کسب و کارها قرار می‌گیرند.این فلش ها در ظرفیت های متفاوت و چیپ اورجینال با گارانتی مادام العمر  عرضه می‌گردند.

با خرید 20 متمایز باشید!

این محصول موجود نیست

ناموجود

99,118,600
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 10 عدد است.
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

 

مزایای استفاده از فلش مموری های تبلیغاتی و فلش کارت های هدیه:

   بازاریابی خاص و متمایز: فلش تبلیغاتی با طرح دلخواه برای معرفی کالای جدید بسیار مناسب است و میتواند کسب و کار شما به خوبی به دیگران معرفی کند.

 ماندگاری بسیار بالا:شما با چاپ لوگو و یا محصول خود روی فلش مموری  در ذهن مخاطب برای همیشه ماندگار خواهید شد

تمایز در تبلیغات: با سفارش فلش های تبلیغاتی شما از دیگران متفاوت خواهید شد چرا که هدیه شما منحصر به فرد است و هدایای دیگر شرکت و کسب و کار ها بسیار متفاوت است.

جعبه  های فلش مموری تبلیغاتی:

جعبه های فلش تبلیغاتی معمولا به گونه ای ساخته میشنود که بتوان بر روی آن لوگو یا طرح و عبارتی را پیاده سازی کرد.به همین منظور چاپ بر روی جعبه های فلش تبلیغاتی یکی دیگر از راه های تبلیغات ماندگار و نوین است.بدین شکل شما میتوانید با چاپ برند تجاری خود بر روی جعبه ها کسب و کار خود را بسیار خاص و متفاوت به دیگران معرفی کنید.

حک لیزر بروی فلش های تبلیغاتی:

حک لیزر یکی از روش های نوین برای حکاکی رو فلش مموری میباشد.حک لیزری بر روی فلش یکی از گام های اولیه برای شروع موفقیت و پیشرفت شما در کسب  کارتان است.

حک لیزری دارای مزایای زیادی  نسبت به سایر روش ها میباشد.به عنوان مثال دستگاه های حک لیزر زمان کوتاه تری در قیاس با روش های دیگر مانند پانتوگراف و اسید شویی نیاز دارند.

حتی پیچیده ترین اشکال و کوچکترین اعداد و حروف با ظرافت خاص  و مثال زدنی و جزئیات فوق العاده قابل اجرا هستند.

شرکت خرید 20 مفتخر است پس از بیست سال فعالیت تخصصی در زمینه رم و فلش آمادگی خود رو برای همکاری با شما عزیزان برای سفارش فلش مموری های تبلیغاتی در ظرفیت های مختلف با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت اعلام کند.

ماندگاری بالا: لوگو یا محصول­ شما با این هدیه در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. زیرا شما از یک چاپ ساده استفاده نکرده‌اید و بدنه فلش را به صورت اختصاصی به شکل دلخواه در آورده‌ایدماندگاری بالا: لوگو یا محصول­ شما با این هدیه در ذهن مخاطب ماندگار خواهد شد. زیرا شما از یک چاپ ساده استفاده نکرده‌اید و بدنه فلش را به صورت اختصاصی به شکل دلخواه در آورده‌ایدتمایز در تبلیغات: با سفارش این محصول شما با دیگران متفاوت خواهید بود. چرا که هدیه شما بسیار منحصر به فرد است و با هدیه دیگر شرکت‌ها کاملا متفاوت است: با سفارش این محصول شما با دیگران متفاوت خواهید بود. چرا که هدیه شما بسیار منحصر به فرد است و با هدیه دیگر شرکت‌ها کاملا متفاوت استجعبه فلش مموری را معمولا به گونه ای می سازند که روی آن می توان طرح ها و عباراتی را پیاده نمود. به همین علت چاپ بر روی جعبه فلش مموری یکی از گزینه هایی است که می توان از طریق آن رو به تبلیغات نوین و هدایای ارزشمندی آورد. بنابراین در صورتی که می خواهید هدیه ای به دوستان و آشنایان خود بدهید و در عین حال می خواهید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توان با استفاده از امکان چاپ بر روی جعبه فلش مموری هر گونه تصویر، لوگو، عبارت فارسی و انگلیسی یا به طور کلی هر طرح و برنامه دیگری را روی آن ها درج نمود. بدین ترتیب می توان برند تجاری خویش را خیلی خاص به دیگران معرفی نمود تا برای همیشه در اذهان مردم جای گیرد و مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشانیدجعبه فلش مموری را معمولا به گونه ای می سازند که روی آن می توان طرح ها و عباراتی را پیاده نمود. به همین علت چاپ بر روی جعبه فلش مموری یکی از گزینه هایی است که می توان از طریق آن رو به تبلیغات نوین و هدایای ارزشمندی آورد. بنابراین در صورتی که می خواهید هدیه ای به دوستان و آشنایان خود بدهید و در عین حال می خواهید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توان با استفاده از امکان چاپ بر روی جعبه فلش مموری هر گونه تصویر، لوگو، عبارت فارسی و انگلیسی یا به طور کلی هر طرح و برنامه دیگری را روی آن ها درج نمود. بدین ترتیب می توان برند تجاری خویش را خیلی خاص به دیگران معرفی نمود تا برای همیشه در اذهان مردم جای گیرد و مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشانید

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری