×

فلش مموری TOSHIBA U202 16GB

فلش مموری TOSHIBA U202 16GB

فلش‌مموری «U202» شرکت «توشیبا» (Toshiba)، یک رسانه‌ی کوچک ذخیره‌سازی است که می‌توان صدها فایل صوتی و تصویری و عکس را در آن کپی کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت. برای اتصال این فلش‌مموری به کامپیوتر، درگاه USB 2.0 را در اختیار دارید که قادر است با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه، اطلاعاتتان را جابه‌جا کند.

این محصول موجود نیست

ناموجود

9,122,800
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

فلش مموری TOSHIBA U202 16GB

رابط: USB 2.0 ، USB 1.1 – ظرفیت: ۱۶ گیگابایت – قابلیت خواندن اطلاعات با سرعت ۱۸ مگابابیت بر ثانیه و قابلیت نوشتن اطلاعات با سرعت ۵ مگابایت بر ثانیه, دارای درپوش محافظ رابط,دارای حفره مخصوص اتصال بند

فلش مموری U202 شرکت توشیبا (Toshiba)، یک رسانه‌ی کوچک ذخیره‌سازی است که می‌توان صدها فایل صوتی و تصویری و عکس را در آن کپی کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت. توشیبا برای این محصول، اسم هایابوسا (Hayabusa) را در نظر گرفته‌است که به‌صورت ناخودآگاه، موتورسیکلت مسابقه‌ای شرکت سوزوکی (Suzuki) را به یادها می‌آورد. شاید توشیبا می‌خواسته با استفاده از چنین اسمی، سرعت بالای این محصول را خاطر نشان کند. برای اتصال این فلش مموری به کامپیوتر، درگاه USB 2.0 را در اختیار دارید که قادر است با حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه، اطلاعات‌تان را جابجا کند. بدنه‌ی محصول از جنس پلاستیک فشرده‌است و وزن بسیار سبکی دارد. این بدنه‌ی پلاستیکی مقاومت مناسبی دارد و در صورتی که انتظارهای آن‌چنانی در مورد ضدضربه بودن نداشته‌باشید، جنس بدنه هایابوسا را دوست خواهید داشت. این محصول در سه ظرفیت هشت، شانزده و سی‌ودو گیگابایت با قیمتی مقرون به صرفه تولید شده‌است. توشیبا مدل U202 را در رنگ‌های متنوعی تولید کرده‌است و می‌توان در هر یک از ظرفیت‌های آن، از میان چندین رنگ دست به انتخاب زد. با تهیه‌ی این فلش مموری می‌توانید همواره یک نسخه از اطلاعات مهم‌تان را به همراه داشته‌باشید تا در زمان نیاز و پس از به ثمر نشستن تصمیم امروزتان برای خرید اینترنتی این فلش‌ مموری، لبخند رضایت بر لبان‌تان نقش ببندد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری