بازی کامپیوتر Xcom 2 مدرن

بازی کامپیوتر Xcom 2 مدرن

 

بازی کامپیوتری Xcom 2 پس از گذشت مدتی در شبکه استیم، منتشر شد. اندازه این محتوا دو برابر بسته‌های الحاقی پیشین بازی کامپیوتری Xcom 2 می باشد. یکی از نیروهای خودی به نام The Reaper از یک حالت مخفی‌کاری تازه به نام Shadow Concealment استفاده می‌کند.

ارسال فوری در اولین روز کاری

فقط 4 عدد باقیمانده است
13,900
کالاهای مرتبط
توضیحات

معرفی

بازی کامپیوتر Xcom 2 مدرن

 

توضیحات بازی کامپیوتری Xcom 2

 

بازی کامپیوتری Xcom 2 پس از گذشت مدتی در شبکه استیم، منتشر شد. اندازه این محتوا دو برابر بسته‌های الحاقی پیشین بازی کامپیوتری Xcom 2 می باشد. یکی از نیروهای خودی به نام The Reaper از یک حالت مخفی‌کاری تازه به نام Shadow Concealment استفاده می‌کند. این واحد می‌تواند با استفاده از Shadow Concealment پس از حمله، در حالت مخفی باقی بماند. واحد The Reaper به سلاح‌های دورزن قدرتمند و مین‌های کلیمور مجهز است که در صورت استفاده از کلیمور، هر سربازی که از روی مین رد شود، منفجر خواهد شد.

 

بسته الحاقی بازی کامپیوتری Xcom 2 سه جناح جدید به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود. بسته الحاقی War of the Chosen قرار است همزمان برای نسخه‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی کامپیوتری Xcom 2 منتشر شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات

نظرات و سوالات (0)

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری