آموزش V-Ray شرکت پرند
آموزش Rhino شرکت پرند
این دیسک شامل نسخه نهایی از نرم افزار 3ds Max 2017 به همراه پلاگین V-Ray for 3ds Max 2017 به منظور استفاده در آموزش V-Ray می باشد. پس از نصب با مراجعه به پوشه برنامه ها در دیسک و مشاهده فیلم آموزشی، می توانید نرم افزارها را بر روی سیستم خود فعال کنید.
معرفی
آموزش V-Ray شرکت پرند
آموزش V-Ray - دوره مقدماتی
١ - مبانی اولیه
مقدمه - فعال کردن V-Ray - مفهوم گاما
٢ - کار با Frame Buffer
کار با (Frame Buffer (۱ - کار با (Frame Buffer (۲
٣ - پنجره Frame Buffer V-Ray
پنجره (Frame Buffer V-Ray (۱ - پنجره (Frame Buffer V-Ray (۲ - پنجره (Frame Buffer V-Ray (۳
۴ - آشنایی با Sampleها
مفاهیم Sample و Antialiasing - کار با Image Sampler - بررسی وضعیت Sampleها
۵ - کار با فیلترها
کار با فیلترها
۶ - آشنایی با GI
مفهوم GI - عملکرد GI
٧ - پرتوهای اولیه و ثانویه
پرتوهای اولیه و ثانویه
٨ - کار با Irradiance Map
آشنایی با Irradiance Map - تنظیمات Irradiance Map - تعیین کیفیت رندر
٩ - کار با Light Cache
آشنایی با Light Cache - فیلترهای Light Cache
١٠ - سایر انواع موتورها
آشنایی با Brute Force - آشنایی با Photon Map - ترکیب موتورهای GI
١١ - نور V-Ray Sun
آشنایی با V-Ray Sun - پیکربندی V-Ray Sun - سایز و شدت نور V-Ray Sun - تنظیمات V-Ray Sun
١٢ - تبدیل Daylight به V-Ray Sun
تبدیل Daylight به V-Ray Sun
١٣ - ایجاد نور محیطی
ایجاد نور محیطی
١۴ - کار با Color Mapping
آشنایی با Color Mapping - تنظیمات Color Mapping
١۵ - کار با دوربین V-Ray
آشنایی با دوربین V-Ray - تنظیم Shutter Speed - تنظیم White Balance
١۶ - کار با V-Ray Light
آشنایی با V-Ray Light - تنظیمات (V-Ray Light (۱ - تنظیمات (V-Ray Light (۲
١٧ - انواع V-Ray Light
انواع V-Ray Light
١٨ - کار با نورهای IES
آشنایی با نورهای IES - تنظیمات نورهای IES
١٩ - نور پردازی توسط تصاویر HDR
آشنایی با تصاویر HDR - استفاده از تصاویر HDR - تنظیمات تصاویر HDR - روش های نور پردازی HDR
٢٠ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون
آموزش V-Ray - دوره متوسط
۱ - کار با VRayMtlا
کار با VRayMtl
۲ - ایجاد Reflect
کار با Reflect – تنظیمات Reflect – سایر تنظیمات Reflect
۳ - ایجاد Refract
کار با Refract – تنظیمات Refract
۴ - کار با VRayLightMtl
کار با VRayLightMtl
۵ - کار با Material نیمه شفاف
ایجاد Material نیمه شفاف – عبور نور از Material
۶ - کار با Material پارچه
ایجاد Material پارچه – تنظیمات Material پارچه
۷ - کار با VRayOverrideMtl
کار با VRayOverrideMtl
۸ - کار با VRayBlendMtl
کار با VRayBlendMtl
۹ - کار با VRayDirt
استفاده از VRayDirt – تنظیمات VRayDirt
۱۰ - کار با VRayEdgesTex
کار با (VRayEdgesTex (۱ – کار با (VRayEdgesTex (۲
۱۱ -کار با VRayDisplacementMod
آشنایی با VRayDisplacementMod – تنظیمات VRayDisplacementMod – گزینه 2Dmapping
۱۲ - مفاهیم Focus و Motion Blur
آشنایی با Focus و Motion Blur – ایجاد عمق میدان – ایجاد Motion Blur
۱۳ - کار با VRayPlane
کار با VRayPlane
۱۴ - کار با VRayFur
کار با VRayFur – طراحی فرش
۱۵ - کار با VRaySphere و VRayClipper
کار با VRaySphere – کار با VRayClipper
۱۶ - کار با VRayProxy
آشنایی با VRayProxy – ایجاد VRayProxy – استفاده از VRayProxy
۱۷ - کار با سایر Objectها
کار با VRayMaterial – کار با VRayInstancer
۱۸ - افکت Caustics
ایجاد افکت Caustics – تنظیمات افکت Caustics
۱۹ - افکت VRayEnvironmentFog
افکت VRayEnvironmentFog – انتشار مه به صورت نور – کار با Render Elements
۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
آموزش V-Ray - دوره پیشرفته
۱ - تنظیمات صحنه
تنظیمات صحنه و رندر – تنظیم Material کلی صحنه – تنظیمات دوربین و خورشید
۲ - تنظیم نور صحنه
افزایش نور با VRayLight – بهینه سازی نور صحنه
۳ - نور پردازی داخلی به کمک HDR
افزودن تصویر HDR – کارکرد تصویر HDR – نمایش تصویر HDR
۴ - آماده سازی صحنه برای Material
آماده سازی صحنه برای Material
۵ - ایجاد Material کف اتاق و میز
ایجاد Material کف اتاق – ایجاد Material میز
۶ - ایجاد Material مبلمان
ایجاد Material مبلمان (۱) – ایجاد Material مبلمان (۲)
۷ - ایجاد فرش
مدل سازی فرش – ساخت پرزهای فرش
۸ - ایجاد تابلو
ایجاد Material تابلو – ساخت قاب تابلو (۱) – ساخت قاب تابلو (۲)
۹ - ایجاد آباژور
ساخت Material آباژور – تکمیل آباژور
۱۰ - افزودن پشت زمینه پنجره
ساخت Plane – افزودن تصویر
۱۱ - کار با Render Mask
کار با Render Mask
۱۲ - نورپردازی صحنه داخلی
نورپردازی با هالوژن ها – تکمیل نورهای هالوژن – افزودن نور به آباژور
۱۳ - نورپردازی صحنه خارجی
افزودن VRaySun – شبیه سازی نور ظهر
۱۴ - نورپردازی خارجی به کمک HDR
نورپردازی صحنه خارجی – تنظیمات رندر آسمان
۱۵ - ایجاد Material شیشه
ایجاد Material شیشه
۱۶ - تنظیمات Floor
تشخیص Floor در صحنه – ایجاد Multi/Sub-Object – ایجاد Floor داخلی
۱۷ - ایجاد Material پله، ستون و سقف
ایجاد Material پله ها و ستون ها – ایجاد Material سقف
۱۸ - ایجاد سایر Material ها
ایجاد Material قاب پنجره ها – ایجاد Material زمین و دیوارها
۱۹ - افزودن پوشش گیاهی
اضافه کردن درخت ها – ادغام فایل ها
۲۰ - آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی