بهترین راهنمای جامع خرید فلش 2022

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 39

بهترین راهنمای جامع خرید فلش 2022

 

تا سالهای گذشته به جای خرید مموری، مردم بیشتر از سی دی برای انتقال اطلاعات خود استفاده می‌کردند. اما بعد از روی کار آمدن این حافظه‌های کوچک محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کردند.  اما حتما برای شما پیش آمده است که خرید USB با انتخاب‌های بسیار زیادی مواجه می‌شوید. از مقدار حافظه‌ی فلش مموری گرفته تا سرعت و برند همه در تنوع بسیار زیادی وجود دارند. بنابراین انتخاب یک فلش مناسب از میان حجم بسیار زیاد انتخاب‌ ها کار آسانی نیست. به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم ویژگی های بهترین فلش مموری را مورد بررسی قرار بدهیم. پس از خواندن این مطلب شما قادر خواهید بود هنگام خرید فلش، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ویژگی هایی که هنگام خرید USB باید به آن توجه کنیم!

  1.      انواع ظرفیت یا مقدار حافظه فلش

ظرفیت فلش مموری از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید مموری حتما باید درنظر گرفته شود. احتمالا می‌دانید که ظرفیت فلش از 2 گیگابایت تا 2 ترابایت تولید می‌شود. در میان این حجم وسیع از انواع ظرفیت‌های مختلف USB ، ظرفیت 8، 16، 32، 64، 128 و 256 پرکاربردترین انواع یو اس بی هستند.

شخصی که قصد خرید فلش مموری را دارد باید حتما بدانید آن را برای چه استفاده‌ای می‌خواهد. استفاده‌ی شخصی یا استفاده در محیط بیرون مانند ادارات، دانشگاه‌ها و ...؟ خب بسته به اینکه چه نیازی دارد و قصد ذخیره چه حجم از اطلاعات را داشته باشد می‌تواند بهترین خرید فلش را انجام دهد. پس نیاز است شخص از نوع مصرف خود اطمینان حاصل کند تا با خرید ظرفیت های بالا پول خود را هدر ندهد.

یکی از پر مصرف ترین انواع فلش، فلش 32 گیگ است که هم حجم بسیار استانداردی دارد و برای اکثر افراد کاربردی است و هم قیمت بسیار مناسب تری نسبت به USB 64 گیگ و 128 گیگ دارد.

 

  1.      سرعت خواندن و نوشتن فلش مموری

با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در انواع یو اس بی سرعت انتقال آنها نیز تغییراتی داشته است. سرعت انتقال داده در یکی از فاکتورها یبسیار مهم خرید USB است. این موضوع حتی برای کسانی که فلش با حافظه‌های بیشتر میخرند اهمیت بیشتری دارد و حتما باید به آن توجه کنند. زیرا انتقال فایل‌های حجیم و سنگین نیاز به سرعت انتقال بالایی دارد.

سرعت خواندن و نوشتن یا همان سرعت انتقال دیتاها در مموری در واقع حجمی از اطلاعات است که در هرثانیه بر حسب مگابیت انتقال می دهد. پس هرچه مقدار این عدد بیشتر باشد بهتر است. فلش مموری‌ ها از لحاظ سرعت به دو دسته USB 2.0 و USB 3.0 دسته بندی می‌شوند.

سرعت انتقال دیتا در USB2.0 حدود 60 مگابایت بر ثانیه است. اما USB 3.0 قدرت انتقال 400 گیگابایت بر ثانیه را دارد. اختلاف بسیار زیادی که بین کیفیت سرعت این دو فناوری سرعت وجود دارد باعث شده است که یو اس بی 3 طرفداران بیشتری پیدا کند. توان انتقالی USB 2.0 به ازای هر واحد بار 100 میلی آمپر است. اما USB3.0 به ازای 6 واحد 150 میلی آمپر را منتقل می‌کند که در مجموع 800 میلی آمپر است. بنابراین هنگام استفاده از لپ تاپ باید توجه داشته باشید که سیستم شما این مقدار توان را پشتیبانی می‌کند یا خیر.

 

 

  1.      بهترین مارک فلش 

مارک مموری از ویژگی‌های بسیار مهم و حیاتی خرید یو اس بی است. کیفیت حافظه فلش، کیفیت سرعت انتقال اطلاعات، کیفیت بدنه و جنس آن، همه و همه به این بستگی دارد که برند معتبر باشد یا خیر. لذا سعی کنید با وجود گران بودن برندهای برتر برای پول و اطلاعات خود ارزش قائل باشید. زیرا اگر خرابی در USB رخ بدهد یا صدمه‌ای ببینید ممکن است تمام اطلاعات آن پاک شود.

بهترین مارک های تولید کننده مموری عبارتند از سن دیسک (Sandisk) ، ویکومن (Viccoman) ، ایکس انرژی (X-Energy) ، دیتا پلاس (Data +) ، کویین تک (Queen Tech) ، وریتی (Verity) ، کینگ استون (Kingston)، پاناتک (Panatech) و میکروسونیک (Microsonic). این برندهای معتبرترین و بهترین برندهای تولید کننده انواع مموری مثل فلش و خرید رم گوشی هستند. پس اگر قصد خرید فلش  با کیفیت با ضمانت و اصل را دارید برندهای نام برده برای شما مناسب هستند.

شما می‌توانید تمامی این برندهای را در فروشگاه خرید 20  پیدا کنید. فروشگاه خرید 20 سال ها است بعنوان مرکز پخش و فروش فلش ارزان قیمت بصورت فروش عمده مشغول به فعالیت است.  قیمت های ارائه شده در فروشگاه خرید بیست نسبت به سایر همکاران بسیار پایین تر هستند. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع فلش مموری را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید، قیمت‌ها را با سایر مراکز مقایسه کنید و سپس با اطمینان خرید خود را انجام بدهید.

 

  1.      ارائه گارانتی اورجینال و اصل

ارائه گارانتی در اینگونه وسایل که وظیفه حیاتی ذخیره اطلاعات مهم را دارند بسیار ضروری است. معمولا در این مدل انواع مموری گارانتی بصورت مادام العمر ارائه می‌شود. گارانتی مادام العمر یعنی بعد از خرید فلش مموری تا زمانی که درحال تولید باشد شامل گارانتی می‌شود. پس از اینکه از تولید خارج شود دیگر هیچ گارانتی آن را پشتیبانی نخواهد کرد.

گارانتی هایی که شرکت خرید 20 ارائه می‌دهد از بهترین و بزرگترین شرکت‌های گارانتی ایران هستند که خدمات پس از فروش عالی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. شرکت آسان سرویس، شرکت IPM، شرکت آیتین تراشه هوشمند، شرکت نوین یارانه سگال، شرکت حافظه پرداز و شرکت داده پرداز رایانه (تلاش) گارانتی های پشتیبان کننده خرید مموری های خرید 20 هستند. تمامی این گارانتی های سابقه بسیار طولانی و مفیدی در این امر دارند.

 

  1.      دارای بودن قابلیت OTG

این یک قابلیت بسیار کاربردی است که قیمت فلش را گران تر می‌کند اما ارزشش را دارد. فلش های دارای OTG از یک طرف به لپ تاپ وصل می‌شوند و از طرف دیگر قابلیت اتصال به گوشی اندروید را دارند. این کاربرد انتقال داده‌ها را به مراتب برای کاربران آسان تر می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات را بطور مستقیم از گوشی روی فلش منتقل کنید و این باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

 

  1.      جنس بدنه USB

اهمیت جنس بدنه فلش به حدی زیاد است که شاید اولین نکته ای باید باشد که هنگام خرید مموری درنظر گرفته شود. تصور کنید جسم سنگینی روی فلش شما بیفتد و آن را له کند. یا فلش داخل آب بیفتد. چه اتفاقی می‌افتد اگر اطلاعات درون یو اس بی بخاطر این حوادث از بین ببرد. یک فاجعه رخ می‌دهد بخصوص که اطلاعات آن بسیار حیاتی و مهم باشد. همانطور که گفته شد جنس بدنه ارتباط مستقیمی با مارک فلش دارد. برندهای معتبر و مشهور کیفیت بالا را در تولید بدنه فلش درنظر می‌گیرند. خرید فلش با بدنه‌های پلاستیکی و ضد آب خطر سوختگی فلش را دراثر افتادن در آب کاهش می‌دهد. بنابراین همیشه سعی داشته باشید از اطلاعات داخل فلش یک کپی داشته باشید. زیرا حتی اگر برندی با بهترین جنس بدنه تهیه بفرمایید نمی توانید احتمال گم شدن آن را کاهش بدهید.

 

 

 

 

 

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری