خرید20 را بیشتر بشناسید

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش 165

رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت دو هدف بزرگ شرکت خرید 20 می باشد. ما در این مجموعه که سابقه بیش از دو دهه فعالیت را دارد، همواره در تلاش بوده ایم تا به شما همکاران و توزیع کنندگان نهایی، بهترین محصولات را با بهترین شرایط ارائه دهیم تا شما نیز بتوانند به خوبی نیازهای مشتریان خود را تامین کنید. خرید 20 شرکت پخش و فروش عمده محصولاتی نظیر انواع فلش مموری، کارت حافظه، لوازم جانبی موبایل و ... می باشد که تمامی این محصولات را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

لیست محصولات قابل ارائه در خرید 20

اگر با وب سایت ما آشنایی داشته باشید و این مطلب را در وب سایت ما مطالعه کنید می توانید در قسمت منو تمامی محصولاتی که می توانید به صورت عمده از ما خریداری کنید را مشاهده نمایید.

برای رفاه حال شما و ارائه توضیحات کامل در این بخش از مطلب قصد داریم به صورت فهرست وار سرشاخه های اصلی محصولات قابل ارائه خود را به شما معرفی کنیم و برای دسترسی بهتر شما به این محصولات، هر یک از این محصولات را به صفحات مربوط به خرید پیوند می دهیم تا شما بتوانید به راحتی همه محصولات را مشاهده کنید:

 

  • انواع لپ تاپ استوک: انواع لپ تاپ های کار کرده یا استوک اچ پی HP، ایسوس ASUS، دل DELL، لنوو LENOVO، سامسونگ SAMSUNG و توشیبا TOSHIBA
  • انواع لوازم مصرفی: مانند پد موس، اسپری تمیز کننده و CD و DVD، چسب، لوازم بسته بندی، اسپری و تمیز کننده، ماژیک و روان نویس

 

خرید فلش ارزان

تمامی این محصولات با قیمت مناسب در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد و در صورتی که ارسال این محصولات با پست بوده و مبلغ فاکتور شما بیشتر از 1 میلیون و 500 هزار تومان باشد، شما بابت دریافت این محصولات هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهید کرد و تحویل به شما رایگان صورت می گیرد. نکته مهم این است که تمامی محصولاتی که در بخش بالا به آن اشاره کرده ایم در خرید 20 به صورت کامل و در همه انواع ارائه می شود.

 

موفقیت های خرید 20

رسالت اصلی شرکت خرید 20 واردات و ارائه ارزانترین قیمت در مقایسه با شرکت های بزرگ اصلی در سطح بازار جهانی و ایران می باشد. ما اعتقاد داریم هر شرکتی تنوع کالای بالا داشته باشد و به همراه کیفیت عالی، بهترین قیمت را پیشنهاد کند می تواند گزینه مناسب برای همکاری با ما باشد.

شرکت خرید 20 به دنبال گرفتن نمایندگی های گوناگون نیست. هر شرکتی در تمام دنیا کالای با کیفیت را با قیمت عالی به ما بدهد ما او را انتخاب خواهیم کرد. زیرا مشتریان ما کالای با کیفیت و با قیمت استثنایی را می خواهند. و واقعا اگر جنس آنها جور و قیمت خرید آنها عالی نباشد نمی توانند در بازار خراب امروز کار کنند.

به همین دلیل با تمام بازرگانان و وارد کنندگان لوازم جانبی موبایل و تولید کنندگان رم میکرو و فلش مموری در تمام نقاط کشور و جهان در ارتباط هستیم.  خیلی از کالاهایی که وارد کنندگان لوازم جانبی کامپیوتر و بازرگانان اصلی لوازم جانبی موبایل می آورند را ما بصورت یک جا و عمده و خرید کلی با ارزان ترین قیمت کف بازار و  بصورت مونوپول انجام می دهیم. کشورهایی مانند هند، چین، تایوان، امارات متحده عربی، صادر کننده رم و فلش بصورت انبوه و تعداد بالا به ما هستند. 

کافی است شما لیست قیمت فلش مموری و ارزانترین رم میکرو را در کشور داشته باشید قیمت های ما را با تمام فروشندگان دیگر مقایسه کنید. مقایسه بهترین روش انتخاب برای شما همکاران عزیز است.

 

چرا از خرید 20 خرید کنیم؟

خرید 20 یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه در زمینه پخش عمده انواع محصولات دیجیتالی مانند فلش مموری و کارت حافظه می باشد. این مجموعه بیش از دو دهه در بازار ایران فعال بوده و خدمات خود را به همکاران عزیز ارائه داده است.

یکی از مهمترین نکات در بازار ایران ثبات است. ثبات برای همه شما می تواند اعتماد ساز باشد. زمانی که مجموعه ای بیش از دو دهه می تواند خود را در بازار ایران در بالاترین جایگاه حفظ کند به این معنا است که شما با مجموعه ای معتبر روبرو هستید.

از طرفی ما در خرید 20 یک مغازه و یا فروشگاه تجاری محسوب نمی شویم. بلکه خرید 20 یک شرکت می باشد که خدمات خود را در چارچوب یک شرکت به شما ارائه می دهد. همیشه اعتماد به شرکت ها بسیار ساده تر از اعتماد به فروشگاه ها و مغازه هایی می باشد که امکان دارد امروز باشند اما فردایی برای تجارت آنها تصور نشود. با ذکر این دو مورد شما متوجه شدید که اعتماد به خرید بیست می تواند برای شما امری ممکن باشد.

اما همه مزیت های خرید بیست اعتماد سازی نیست. ما در این شرکت محصولات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهیم. تمامی محصولاتی که شما در این مجموعه از ما خریداری می کنید، بدون تردید از کیفیتی برخوردار است که مشتریان شما را راضی می کند.

برند شما بسیار با ارزش می باشد و ما سعی می کنیم که محصولاتی را به شما ارائه دهیم که موجب افزایش ارزش برند تجاری شما شده و مشتریان شما را حفظ کند و موجب افزایش آنها شود. ما در واقع خود را شریک تجاری شما می دانیم و برای اینکه شما فروش بیشتری داشته باشید بهترین محصولات را به شما ارائه می کنیم.

خرید فلش مموری ارزان

کالاهای چینی هم در خرید 20 پیدا می شود؟

در ابتدا باید بگوییم که چین به عنوان تولید کننده انواع محصولات دارای درجه بندی متفاوتی برای کالاهای خود می باشد. برخی از کالاهای چینی دارای کیفیت فنی گرید A بوده و در بازار جهانی دارای اعتبار می باشد.

اما برخی دیگر از محصولاتی که چین ارائه می دهد برای کشورهای جهان سوم با کیفیت بسیار کم و با قیمت بسیار ارزان تولید شده است. ما به شما این ضمانت را می دهیم که در خرید 20 هرگز شما با محصولات بی کیفیت روبرو نمی شوید.

 

 

گارانتی و خدمات بعد از فروش 

وقتی یک مشتری صدها کالا را از ما میخرد و در فروشگاه خود قرار می دهد این یعنی تازه شروع یک تعهد سنگین. بخاطر اینکه مشتریان همکار شما امروزه بسیار با سلیقه و مشکل پسند شده اند و بهترین قیمت و خدمات را از شما می خواهند. و این یک قانون نانوشته است که اول از شما خرید می کنند و سپس از طریق اینترنت شما را با سایر فروشگاه هاب معروف و پرآوازه در اینترنت مقایسه می کنند.

قافل از اینکه به گفته هزاران مشتری که ما افتخار همکاری با آنها را داریم، وقتی بحث گارانتی و خدمات بعد از فروش مطرح می شود علت ارزان بودن جنس مشخص می شود. تجربه 20 ساله ما در بازرگانی به ما آموخته است برای حفظ مشتری خود باید بهترین خدمات بعد از فروش را به آنها بدهیم و اگر پس از فروختن آنها را حمایت نکنیم خیلی زود حذف خواهیم شد. و مشتریان دیگر از ما خرید نخواهند کرد. بدون شک رمز موفقیت ما در عمده فروشی فلش مموری و سایر موارد و ماندگاری ما در این بازار و رضایت شما به دلیل ارائه خدمات گارانتی بوده است.

 

 

چگونه می شود با خرید 20 ارتباط برقرار کرد؟

برای دسترسی بیشتر و ساده تر شما عزیزان ما همسو با عصر دیجیتال، راه های ارتباطی خود را با شما گسترش داده ایم. شما می توانید به صورت حضوری، به صورت تلفنی و به صورت آنلاین با خرید بیست در ارتباط باشید. ما با راه اندازی وب سایت خرید بیست سعی کرده ایم همه محصولات خود را در دسته بندی های قابل دسترس در اختیار شما قرار دهیم تا با دیدن محصولات ما و آگاهی از قیمت آنها برای خرید این محصولات اقدام کنید.

ساده ترین راهکار برای ارتباط با خرید بیست وب سایت ما می باشد. چرا که شما در هر نقطه ای از ایران که باشید می توانید تنها با یک جستجوی ساده در گوگل وارد وب سایت ما شوید. محصولات ما را در فروشگاه بزرگ ما تماشا کنید. و همچنین در مورد هر یک از این محصولات مشخصات فنی و ظاهری را مطالعه کنید و نسبت به خرید آنها به صورت کاملا دیجیتالی اقدام کنید. دیگر نیازی نیست که برای خرید عمده به محل شرکت ما مراجعه کنید، شما سفارشات خود را ثبت می کنید و ما محصولات خریداری شده را برای شما ارسال می کنیم.

 

عمده فروش ارزان لوازم جانبی موبایل

سخنی با همکاران

از اینکه خرید 20 را برای همکاری انتخاب نمودید سپاسگزار هستیم و صمیمانه تشکر می کنیم. امروزه سود یک شرکت یا فروشگاه خوب و حرفه ای در یک خرید عمده با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت است نه در گران فروشی با سود بیشتر به مردم. در یک معامله هرچند کوچک، هم خریدار و هم فروشنده باید احساس رضایت و برنده بودن بکنند تا همکاری طولانی داشته باشند.

بقای شما در زمینه کاری شما بسته به کیفیت محصولاتی است که در اختیار مشتریان خود قرار می دهید. ما در خرید بیست سعی کرده ایم بهترین انواع محصولات دیجیتالی را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید نظر مشتریان خود را جلب و نیاز آنها را تامین کنید.

 بهترین انتخاب برای شما همکاری به شرکت و مجموعه ای می باشد که با گذشت دو دهه فعالیت به خوبی نیازهای بازار را می شناسد و می تواند این نیازها را تامین کند. 

اگر شما بتوانید کالاهای مورد نیاز فروشگاه خودتان را با بهترین قیمت و پرتقاضاترین کالای روز بازار بخرید و لیست خرید عمده برای شما به قیمت بازار باشد، همچنین درعین حال بالاترین کیفیت و زیبایی را داشته باشد، پس شما می توانید با فروش و ارائه خدمات عالی، رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. نکته بسیار مهم و رمز موفقیت هر فروشگاه کوچک یا بزرگ در تمام دنیا خوش نامی و حسن شهرت آن مجموعه است. که این عامل توسط مشتریان به شما هدیه داده می شود . با هیچ پول و ثروتی قابل مقایسه نیست.

 

ما شهرت و اعتبار خود را از مشتریان عزیز می گیریم

از دیدگاه مجموعه خرید 20 سرمایه اصلی هر تجارتی، مشتریان آن است. سرمایه کسب و کار را اجناس و کالاها تامین نمی کنند. یا میزان پول و سرمایه شما یا میزان بزرگی فروشگاه در بهترین نقطه شهر. شما مشتریان عزیز خرید 20 را پرورش داده اید. وگرنه هزاران شرکت در تهران بزرگتر از ما وجود دارند. ما سعی داریم در خواست هاس شما عزیزان را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت روز بازار عرضه کنیم. به علت گسترده بودن بازار کامپیوتر و موبایل، شما ما را تشویق کرده اید که روز به روز تلاش بیشتر کنیم تا خدمات کاملتری به شما همکاران بدهیم.

 

تبلیغات گسترده و معرفی همکاران VIP خرید 20 در سراسر کشور

با نایت به سابقه و بازخورد سالها خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور، فروشگاه خرید 20 بازدید بسیار فوق العاده خوبی در گوگل و فضای مجازی پیدا کرده است. و هرروزه تماس های بسیار زیادی از شهرها و استانها به شرکت صورت میگیرد. که مصرف کنندگان و مشتریان درخواست خرید بصورت قیمت مصرف کننده را دارند. سقف خرید مرکز پخش ما حداقل یک و نیم میلیون تومان است.

از طرفی ما بر این باور هستیم که اگر شما همکار عزیز در سراسر کشور بتوانید فروش خوبی داشته باشید، در نتیجه خرید بهتری هم می توانید انجام دهید. به همین دلیل ما آدرس و مشخصات کلیه همکاران خود را در تمام استانها، شهرها، بخش ها و روستاها را در سایت خود قرار داده ایم. و به مشتریان متذکر شده ایم که قیمت های عرضه شده به شما از سوی همکاران و نمایندگان ما به قیمت سایت عمده فروشی خرید 20 نیست. و درواقع به قیمت یوزر یا مصرف کننده است. این عمل نوعی بازاریابی و تبلیغ گسترده رایگان برای همکاران عزیز ما در سراسر کشور است.

     

برخی از سوال های متداول شما

 

چگونه لیست قیمت محصولات خرید 20 را دریافت کنیم؟

 

به دلیل تغییرات قیمت بالای محصولات امکان ارائه یک لیست قیمت معتبر وجود ندارد اما سایت خرید 20 هر روز با تغییر قیمت ها قیمت تمامی اجناس را به روز کرده و این وبسایت خود یک لیست قیمت کامل و بی نقص است

تغییر قیمت ها و تخفیفات خرید 20 نیز در کانال تلگرام اعلام میگردد ، با کلیک بر روی آیکون تلگرام در فوتر سایت وارد کانال تلگرام شوید و با اولین نفر باشید که از تعییرات قیمت با خبر میشود

 

 

آیا محدودیت تعدادی در خرید 20 وجود دارد؟

 

خیر، در خرید20 هیچ محدودیت تعدادی در نظر گرفته نشده است اما در برخی از محصولات مانند سی دی خام ، تبدیل های کوچک ، باتری... به دلیل عمده فروشی بودن وبسایت خرید 20 امکان فروش تکی وجود ندارد و این محصولات در بسته بندی های 5 عددی ، 10 عددی و 50 عددی به فروش میرسند ، اما در 90% محصولاتت این محدودیت وجود ندارد.

 

چرا قیمت های وب سایت و کانال تلگرام تفاوت دارند؟

 

وب سایت خرید 20 هر روز بروزرسانی میشود و قیمت ها نسبت به قیمت کلی بازار تغییر پیدا میکند و همین موضوع کانال تلگرام را نیز شامل میشود ، اما توجه داشته باشید که کانال تلگرام صرفاً جهت اطلاع رسانی است و با سرعت کمتری نسبت به وبسایت بروزرسانی میشود

 

فروش ویژه فلش ارزان

جمع آوری سفارشات چقدر زمان می برد؟

 

سفارش های همکاران از زمان ارسال فیش بانکی به واتساپ بخش مدیریت فروش شرکت تا حداکثر 24 ساعت ارسال خواهد گردید اما توجه داشته باشید که اگر فیش بانکی پرداخت خود را روی واتساپ بخش مدیریت فروش ارسال نکنید سفارش شما لغو خواهد شد.

شماره بخش مدیریت فروش: 09121307603

 

 خرید عمده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

آیا می توانیم حضوری خرید کنیم؟

به دلیل شرایط کرونایی که امروزه همه را درگیر خود کرده متاسفانه شرایط خرید کالا به صورت سنتی و فروشگاهی وجود ندارد اما پس از خرید کالا میتوانید برای دریافت کالا خود یا پیک خود به شرکت تشریف بیاورید و کالای خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید.

خرید فلش ارزان  ,  فلش ارزان قیمت  ,  قیمت فلش ارزان  ,  قیمت رم گوشی ارزان  ,  انواع کارت حافظه ارزان  ,  خرید عمده کارت حافظه ارزان قیمت  ,   عمده فروش لوازم جانبی کامپیوتر  ,  پخش عمده لوازم جانبی موبایل  ,  واردات لپ تاپ استوک  ,  خرید لپ تاپ کارکرده ارزان

 

فهرست

تماس با خرید 20

سلام مشتری عزیز ❤️

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید.

هر سوال یا مشکلی داشتی ما در خدمتت هستیم.

شماره های زیر را لمس کن تا ارتباط برقرار بشه :


☎️ دفتر مرکزی : 026-32216463

☺️ کارشناس فروش : 09121307603

✅ ارتباط در واتساپ : کلیک کنید


اگه خرید کردی و میخوای واریز کنی و فیش بفرستی :

☑️ شماره کارت و حساب های ما

☑️ ارسال فیش در واتساپ

پنل کاربری